Associació de Mares i Pares d'Alumnes (APA)

JUNTA DE L'APA

- Composició de l'actual Junta de l'APA.

BELLCAIRE Pere Castells - Vocal
Francesc Gómez - Vocal
Laura Tolosa - Presidenta / Gestió de llibres
Lupe Torres - Gestió de llibres

BELLMUNT
CASTELLSERÀ Montse Ges - Vocal
Paquita Sánchez - Tresorera
Montse Sans - Representant a F.A.P.A.C.

la FULIOLA
LINYOLA Jordi Batista - Revista
Imma Colell - Circulars
Carles Martínez - Secretari
Ma. Dolors Pujades - Sotspresidenta
Roser Pujades - Gestió de llibres

MONTGAI
PENELLES Marisol Vilapriñó - Consell Escolar APA
la SENTIU de SIÓ Yolanda Zaragoza -Vocal

Membres de la Junta reservats per a les poblacions de Bellmunt d'Urgell, Montgai i La Fuliola, queden vacants ja que cap pare/mare va sortir voluntàri/a en l'assemblea del dia 19 de novembre del 2014 per ocupar-lo. Aprofitem per notificar-vos que si algú d'aquestes poblacions està interessat ens ho pot fer saber.

Per a qualsevol comunicació o suggeriment us podeu adreçar a qualsevol membre de la Junta o al correu electrònic:

apaiesbellcaire@hotmail.com

FOTOS DE LA XERRADA-COL·LOQUI AMB ROGER GRIMAU

El dia 9 d'abril, al menjador de l'Institut Ermengol IV es va fer una XERRADA - COL·LOQUI amb el jugador de bàsquet ROGER GRIMAU, organitzada per l'APA.

Més informació: Cartell de la xerrrada-col·loqui.

CARTA INFORMATIVA SOBRE LA LOMCE I DIAPOSITIVES (PowerPoint)

ASSOCIACIÓ DE PARES D'ALUMNES
INSTITUT ERMENGOL IV
BELLCAIRE D'URGELL

Bellcaire d'Urgell, 19 de gener del 2015

Com recordareu a mitjans de desembre, l'APA, mitjançant la FAPAC (Federació d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya), vam organitzar una xerrada informativa per a tothom, pares, mares, alumnes, professors i personal de fora del centre, en la qual ens van explicar la nova llei escolar LOMCE.

La LOMCE, com segurament ja us haureu informat en els diferents mitjans de comunicació, televisió, premsa, radio, etc, és la nova llei d'educació, que l'actual ministre Wert ens vol "imposar". És una llei, gens beneficiosa per a ningú però, sobretot, no ho és per als nostres fills/es, actualment estudiants ni per al seu futur més immediat.

Si ja teníem clar que és una llei en la qual hem de posar tots els nostres esforços perquè no tiri endavant, un cop escoltada la xerrada encara ho vam tenir més clar, ja que va ser molt interessant i ens ho van explicar amb tota mena de detalls.

Des de l'APA i des de l'Institut, a través de la FAPAC, estem fent tot el que està al nostre abast per poder posar fre a aquesta llei, però no n'hi ha prou, per tant creiem que tots els pares/mares heu d'estar ben assabentats del que us pot venir a sobre.

Així doncs, tant pels que no vau poder assistir a la reunió, com pels que sí, us passem un "POWER POINT" (Diapositives) en el qual trobareu informació del tema, que creiem que pot ser del vostre interès.

Salutacions

APA INS ERMENGOL IV

APORTACIÓ / SUBVENCIÓ A VIATGES D'ALUMNES

Com recordareu, a principis de curs, us vam informar que s'intentaria fer una aportació / subvenció a les excursions que es farien durant el curs 2014/2015.

La Junta de l'APA ha decidit que es farà una aportació de 30 euros a tots els alumnes de 4t d'ESO que siguin socis de l'APA en la sortida que es farà a França (Toulouse i Carcasone)

Salutacions

APA INS ERMENGOL IV