Calendari escolar del curs 2015-2016 publicat pel Departament d'Ensenyament.

Calendari escolar del curs 2015-2016

Full de justificació de faltes d'assistència: cliqueu l'enllaç, imprimiu el full, ompliu-lo i doneu-lo a consergeria o als tutors.

Full de faltes d'assistència de l'alumnat

Full d'autorització per sortir del centre els alumnes de Bellcaire en cas de sentir-se indisposats.

Full d'autorització per sortir del centre - Alumnes de Bellcaire

Fulls d'informació i de notificació d'absència de l'alumnat per vaga. Cliqueu l'enllaç, imprimiu el full de notificació, ompliu-lo i doneu-lo a consergeria o als tutors.

Notificació d'absències de l'alumnat per vaga

El Pla de convivència regula el funcionament del centre i estableix les funcions del diferents organismes. A la vegada, conté els drets i deures alumnes i les mesures per a la resolució de conflictes.

Pla de convivència de l'Institut

El Projecte lingüístic és un document que tracta de recollir tots aquells principis que són compartits per la comunitat educativa respecte a l’ús i el procés d’ensenyament i aprenentatge de les llengües als diferents àmbits del centre.

Projecte lingüístic de l'Institut

Recomanació d’activitats d’estiu als centres d’educació secundària obligatòria

Orientacions per a les activitats d'estiu - Alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO

Quadre de ponderacions que s'aplicaran a les matèries de 2n de Batxillerat per a l'accés a la universitat publicat pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa.

Ponderacions 2016

Ponderacions de Catalunya