EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA BATXILLERATS

Aquesta etapa té com a finalitat possibilitar que tots els alumnes puguin accedir als elements bàsics de la cultura en el marc d’un desenvolupament personal que consolidi la formació instrumental de l’ensenyament primari i completi la formació cultural i acadèmica.

Títol de Graduat en Secundària que dóna accés al  Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà.

+ informació

Aquests estudis són polivalents, integradors, flexibles i orientadors. A més, pretenen que, en una societat culturalment i tècnicament canviant, es garanteixi la formació integral de l’alumnat, és a dir, la seva maduració intel·lectual i humana, l'adquisició i la integració de nous sabers i habilitats, el contacte amb components fonamentals de la civilització actual —Llengua, Història, Pensament, Ciència, Tecnologia i Art—, l'adquisició d'una metodologia adient i una visió del món des de bases sòlides, a més de preparar per a estudis posteriors, tant professionals com universitaris, homologables amb l'entorn europeu i per a la vida laboral.

Títol de Batxillerat que dóna accés a la Universitat, prèvia prova de selectivitat i accés als Cicles Formatius de Grau Superior.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Accés:

• Títol de Graduat en ESO
  • Formació Professional de Primer Grau
  • Segon curs de BUP
  • Mitjançant prova d'accés

Accés:

• Títol de Batxillerat
  • COU o Formació Professional de Segon Grau.
  • Mitjançant prova d'accés

Torna a recursos humans