PROFESSORAT AMB PÀGINA WEB

Si voleu que aparegui la vostra web, envieu un e-mail

PROFESSOR
MATÈRIA
CONTINGUT DE LA WEB
PROFESSORAT ACTUAL DEL CENTRE
Beatriz Comella Castellà La playa bajo el asfalto. Un bloc de cine, pintura, literatura, arte
Àngels Estrem Aula d'acollida Activitats i orientació a l'alumnat nouvingut

Francesc Fernández

Tecnologia Anàlisi química d'aliments. Treballs, enllaços i protocols d'anàlisi. Adreçat a professionals, professorat i estudiants universitaris i de formació professional.
Anabel Garrido Música Curs de Música 1r d'ESO
Xavier Giner Anglès English for ESO

Albert Gonzàlez

Tecnologia Web de caràcter tecnològic amb materials per a alumnes

Josep Mª Llort

Ciències de la Natura Treballs i enllaços de Biologia. Adreçat a estudiants i professors d'ESO i batxillerat.

Àngel Martínez

Grec i Llatí Espai del Departament de Clàssiques de l'IESGF. Portal de cultura clàssica

Rafel Ortiz

Tecnologia

En aquest espai trobareu materials didàctics, presentacions PowerPoint, fets per l'autor de la pàgina web segons la programació del Departament de Tecnologia.

La pàgina va adreçada als meus alumnes i a totes aquelles persones interessades en la Tecnologia que s'imparteix als centres d'ensenyament secundari.

Eloïsa Valero Visual i Plàstica Educació Visual i Plàstica a través de l'art contemporani
PROFESSORAT QUE JA NO ÉS AL CENTRE
Gerard Carceller Socials Blog de les ciències socials, eina al servei dels alumnes

Joan Domènech

Matemàtiques Interessant web sobre escalada

Frederic M. Roquet-Jalmar

Física i Química Web de contingut científic i astronòmic amb boniques fotografies d'astres.