HEM ACABAT LA PACIÈNCIA !

VOLEM L'INSTITUT, JA !

Precedents: resum de la història de l'Institut.

COMENCEN LES MOBILITZACIONS

Calendari:

Envia el teu missatge, hi ha paret per a tothom!

Proposa la teva consigna:

Suggeriments i Comentaris:

llegeix les pintades!

llista de correu de la Bisbal
Apunta't-hi

Precedents (història de l'Institut) Portada Calendari de mobilitzacions puja

14-9-99

Assemblea de pares, alumnes i professors

A dos quarts de deu del vespre, al teatre del Foment Catòlic.

Assistència multitudinària: l'escenari s'omple d'assistents per deixar entrar una mica de la gent que ha quedat al carrer.

A la taula: l'actual presidenta de l'AMPA, l'expresident que l'ha precedida, el secretari de l'AMPA, el Sr. Ramon Romaguera, alcalde de la Bisbal, el regidor d'Ensenyament de l'Ajuntament i una cadira buida, reservada a algun representant de la Delegació d'Ensenyament a Girona. Aquesta cadira ha restat buida durant tota l'estona.

L'expresident de l'AMPA explica la història de les gestions portades a terme des de l'any 1995 fins al present. Resum.

L'Alcalde explica la seva part. Resum.

S'acorda, per votació unànime a mà alçada de tots els presents, iniciar un seguit de mobilitzacions que començaran l'endemà dia 15 i duraran fins que no comencin les obres d'ampliació de l'Institut.

Es constitueix una comissió formada per dos representants dels pares, dos alumnes i dos professors que s'encarregarà de coordinar les accions que es duguin a terme. Si no s'assoleix l'objectiu de començar les obres, dintre de tres setmanes l'AMPA convocarà una nova assemblea per informar i consensuar noves mobilitzacions.

Precedents (història de l'Institut) Portada Calendari de mobilitzacions puja