INTRODUCCIÓ

Quan vaig començar tercer d'ESO vaig sentir veus, que si anava a batxillerat hauria de fer un treball, anomenat Treball de Recerca. Doncs bé, tan lluny que ho veia i ja hi sóc, davant l'ordinador escrivint-lo.
Després de pensar temes i temes per fer, vaig triar "Els Beatles". Per què vaig escollir aquest tema? Bé doncs per diferents motius.
Primer de tot, perquè per mi, la música és molt important. La música forma part de la meva vida i m'ha acompanyat en moments bons i dolents. Vaig pensar que, si havia de fer un treball, doncs que fos d'algun tema que realment m'interessés. Com que els Beatles ja m'han agradat de sempre i a més van ser una gran revolució social, era un bon motiu per escollir aquest tema. Crec (i espero) que aquest treball sigui dinàmic i no es faci pesat a l'hora de llegir-lo i avaluar-lo.
Pel que fa els objectius, el que m'he proposat és saber en general més sobre aquest grup de música i els seus components individualment, i sobretot intentar saber més sobre la revolució i el moviment social (i hippie) que van provocar amb la seva ideologia expressada a través de les cançons. Em refereixo a la ideologia que comencen a atenir i a expressar públicament a partir de 1964-65, quan inicien els viatges a l'Índia i Filipines.
Un altres dels objectius és estudiar, a través d'estadístiques, el canvi social que van provocar en les diferents generacions.
Així doncs, a continuació us convido a fer un viatge per la vida dels Beatles tot compartint aquest treball.

Tutor: Pep De Las Heras
Alumnes: Blanca Matas i Cristina Matarrodona