insmontsacopa

Serveis

Taller d'estudi

L'Ajuntament d'Olot, mitjançant el Pla Educatiu d'Entorn, ofereix uns tallers d'estudi assistit (TEA) als instituts. Aquests tallers són totalment gratuïts per als alumnes de l'institut.

L'institut es compromet a vetllar perquè el taller funcioni com a ajuda en l'aprenentatge.

Normativa

1. L'assistència és obligatòria (més de tres dies sense assistir al TEA i sense justificar-ho, l'alumne queda exclós).

2. És obligatori portar el material per a treballar i/o estudiar.

3. Cal respectar els companys i els monitors.

4. Cal respectar el material de l'aula.

5. Es prega la màxima puntualitat.

Inscripció:

Imprimeix el document que trobaràs en el següent enllaç: Full de sol·licitud i torna'l al centre degudament signat.

Horaris

Dimarts

de 4 a 1/ de 6

d' 1/4 de 6 a 2/4 de 7

Dijous

de 4 a 5

de 5 a 6

Preguntes freqüents:

Com ho he de fer per inscriure'm al TEA?

Molt senzill, s'ha de demanar un full de sol·licitud al tutor o imprimir el que hi ha a l'enllaç d'aquesta pàgina, i tornar-lo signat pels pares i per l'alumne.

Quan puc començar a anar al TEA?

Les incorporacions al TEA es fan sempre a principi de mes. Si deicideixes apuntar-t'hi t'hauràs d'esperar fins al mes següent per poder començar.

Com sé si puc començar a anar al TEA?
  La coordinadora LIC de centre informa el tutor de quan pots començar.

Què passa si incompleixo les normes del TEA?

L'alumne que incompleixi les normes del TEA (més de tres faltes injustificades o un mal comportament) perdrà el dret d'assistència al taller i la seva plaça serà ocupada per un altre alumne.

Què és l'informe de valoració del TEA?

Cada trimestre arribarà a casa, juntament amb les notes, un informe del TEA. Aquest informe l'elabora el monitor del taller.

Què es valora en l'informe dels monitors del TEA?

Els monitors valoren la puntualitat, el respecte cap als altres, el respecte de les instal·lacions, l'assistència, el comportament...

Inici de pàgina