Barri d'Aragó s/n. El Pont de Suert 25520 (Lleida) Tel. 973 690 040 Fax 973 690 383

Coordinadors/es

ACTIVITATS I SERVEIS ESCOLARS Sandra Naval
FORMACIÓ PROFESSIONAL Esperança Florit
MANTENIMENT Eduard Tudel/Xavier Fresneda
RISCOS LABORALS   Antonieta Comet
BIBLIOTECA   Rosa Noray/Montse Pallàs
EXPEDIENTS DISCIPLINARIS   Rosa Noray
PÀGINA WEB Jordi Masana

Comissions

Atenció a la diversitat
Dolors Farré (Coordinadora pedagògica), Alba Escolar(Orientació educativa), Xesco Moreno (Mestre terapèutic), Rosa Noray (Dep. català), Clara Feria (Dep. castellà), Mario Mestre (Dep. matemàtiques) i Mª Jesús Safont (EAP).
Salut i escola
Sònia Notario i Anna Maoragues (Associació Antisida de Lleida), Xavi Guerrero i Raül Serrano (Cos Mossos d'Esquadra), Mª del Mar Mata (CAP), Alba Pedrós (EAP), Mar Moliné (Serveis Socials), Berta Terrés (Àrea de Joventut del Serveis Socials), Alba Escolar i Xesco Moreno (Institut El Pont de Suert).
Valoració, avaluació i seguiment de casos de risc
Alba Pedrós (EAP), Mar Moliné (Serveis Socials) i Roser (Assistent Social del CAP)
Segons les necessitats
Alba Escolar (Institut El Pont de Suert), directors/es de les escoles de primària de la zona, Reme Cazorla (Llar d'infants), Vanesa Famat, Susana Nevado (CSMIJ), Marta Sala (Centre Obert), Núria Ruiz i Meritxell Torres (EAIA).
Activitats
Sandra Naval (Coordinadora), Ernest Pons i Ariadna Garcia.

Torna a l'inici