INSTITUT DEL PONT DE SUERT
Barri d'Aragó s/n. El Pont de Suert 25520 (Lleida) Tel. 973 690 040 Fax 973 690 383

Notícies i activitats del 3r trimestre

Notícies 1r trimestre

Notícies 2n trimestre

Jornada de Portes Obertes

La JORNADA DE PORTES OBERTES de l'Institut El Pont de Suert ha reunit més de 200 persones durant el matí de dissabte 14 de juny.

Obrir les portes de les aules a les famílies ha estat una experiència enriquidora i aquells que ens han visitat, s'han mostrat satisfets i agraïts de poder veure de prop aquests espais. Els alumnes d'Emprenedoria i d'altres voluntaris de 3r han treballat de valent per tal que el Bar pogués abastir tothom. La venda de samarretes i dessuadores ha funcionat molt bé i al magatzem encara resten existències per a aquells i aquelles que no han pogut  asssitir a la Jornada i estan interessats/des a lluir la samarreta de l'insti.

Felicitats a tots els departaments que han col·laborat a obrir les seves portes i als alumnes que de manera voluntària han fet d'amfitrions a les aules i han explicat tan i tan bé els seus treballs.

Seguirem inventant activitats que ajudin a trobar-nos i que ens permetin seguir recaptant els fons necessaris perquè els alumnes estrangers que vénen a visitar-nos i els alumnes de l'insti puguin gaudir de les millors activitats possibles en el nostre entorn.

Podeu trobar un recull d'imatges al facebook d'Emprenedoria de 3r d'ESO.

Inici