Barri d'Aragó s/n. El Pont de Suert 25520 (Lleida) Tel. 973 690 040 Fax 973 690

Notícies primer trimestre

Notícies segon trimestre

Premi literari Sambori de prosa i V Concurs de redacció: Ciutadà XXI

L'Ares de Moner i la Maria Ramon, de 1r i 2n d'ESO respectivament, han guanyat el primer i segon premis de la seva categoria en el V Concurs de Redacció: Ciutadà XXI, sota el tema Diferents ho som tots, organitzat per l'Assossiació Síndrome de Down de Lleida. El proper dissabte 5 de maig tindrà lloc la cerimònia de llirament dels premis a l'Institut municipal d'educació de Lleida.

Per altra banda, l'Albert Masana, de 3r d'ESO, ha guanyat el primer premi en la categoria de prosa per a alumnes de tercer i quart d'ESO amb el relat Any del senyor 1345. Aquest concurs està organitzat per Òmnium de Lleida. El darrer dimecres 25 d'abril va tenir lloc la cerimònia de lliurament de premis a l'Auditori Enric Granados de Lleida.

Des d'aquí volem felicitar-los per aquests èxits i animar tothom a continuar treballant en aquesta línia. Properament podreu llegir el textos en aquest web.

Viatge a Carcassonne

Amb l'objectiu de posar en pràctica la llengua que estan aprenent a l'institut, els alumnes de francès van viatjar el dimarts 10 i dimecres 11 d'abril a la ciutat francesa de Carcassonne, on van poder gaudir d'una visita guiada per l'antiga cité, una de les joies franceses de l'edat mitjana, tot i que el temps no els va acompanyar. L'endemà els alumnes van poder gaudir d'un passeig en barca pel Canal du Midi abans de reprendre el viatge de tornada cap a casa. Properament podreu veure les fotos de l'activitat.

Viatge a Roma

Del 26 al 31 de març els alumnes de 4rt d'ESO, acompanyats pels professors Mario Mestre, Judà Isanta i la professora Glòria Cercós, van desplaçar-se a la capital d'Itàlia, Roma, en viatge de final de cicle. Durant aquests dies van visitar els nombrosos monuments de la ciutat com ara el Colisseu, el Vaticà, el Fòrum romà, etc. El viatge va ser molt profitós i tothom es va assegurar el retorn a la ciutat tirant una moneda a la Fontana di Trevi. Properament podreu veure les fotos de l'activitat.

Just Good Friends. 1r i 2n d'ESO van al teatre en anglès

El dimecres 11 d'abril els alumnes de 1r,2n i 3r de l'ESO van anar al Cinema Ribagorçana del Pont de Suert per tal d'assistir a la representació de l'obra Just Good Friends a càrrec del grup de teatre English Theatre Company en una activitat organitzada pel Departament de llengües estrangeres. L'obra, d'una hora de duració, va ser representada per dos actors i una actriu anglesos i va comptar amb la col·laboració desinteressada d'alguns alumnes. Un cop acabada la funció els actors van tenir un breu col·loqui amb els alumnes contestant a les seves preguntes. Alguns alumnes van trobar a faltar la presència de la Patrícia, un personatge de l'obra que va cridar força la seva atenció!!

Esperem que tothom s'ho passés molt bé i a veure si podem continuar gaudint d'aquesta activitat finançada totalment per l'Associació per al desenvolupament de la Ribagorça Romànica per molts anys. Cal agrair també la col·laboració del Centre de Recursos de l'Alta Ribagorça en l'organització.