CALENDARI DEL TREBALL DE RECERCA 2014

• 17 FEBRER: Lliurar als alumnes l’oferta de Temes de treball de recerca.

Primerament els alumnes han de triar una àrea de recerca concreta i delimitar el tema de treball. Per a facilitar aquesta elecció els departaments didàctics lliuraran als alumnes una proposta de temes que considerin adequats a les possibilitats dels alumnes de batxillerat, sense excloure la possibilitat que els alumnes proposin temes triats per ells mateixos i que siguin del seu interès.

• Fins al 28 de FEBRER: els alumnes lliuren als tutors la demanda de Temes

MARÇ

• En les reunions de departament s’adjudiquen els tutors.

• A cada departament didàctic s’assigna un tutor per a cada treball, segons el tema escollit pels alumnes. S’ha de tenir en compte que els alumnes no trien el tutor/a, sinó que han de triar el tema de treball de recerca. Cada tutor portarà només un treball de recerca, excepte casos especials.

ABRIL

• Fixar el calendari de trobades amb el tutor. Amb l’ajut del tutor assignat, pactaran el calendari de seguiment. Es tracta de les diferents trobades de l’alumne amb el tutor per tal que l’alumne presenti els documents i materials elaborats i el tutor doni a l’alumne les pautes i recursos necessaris per a la realització del treball.

• Fixar les línies d’investigació del trebal.

MIG, JUNY, JULIOL

• Establir els objectius i l’estructura del treball

• Recollida del material i organització d’aquest material.

• Redacció del treball

SETEMBRE

• Lliurament d’un esborrany del treball (abans del 26 de setembre) Molt important respectar la data de lliurament de l’esborrany que representa una part molt important de la nota de seguiment. A més s’enviarà als pares una nota del treball orientativa (apte/ no apte).

OCTUBRE

• Redacció definitiva del treball.

• Preparació de l’exposició oral