Xerrada del José Manuel González als alumnes de 2n de btxillerat

El passat dia 8 de febrer de 2013 l’ex alumne José Manuel González va realitzar una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat.

Enguany, és el tercer any consecutiu que comptem amb la col.laboració del José González. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empresa amb una àmplia experiència en diversos països asiàtics, actualment treballa a Madrid com a analista d’inversions estrangeres. El to de les seves xerrades sempre esperona els nostres alumnes a continuar esforçant-se i tirar endavant. La importància de les llengües estrangeres, d’ampliar horitzons, així com el fet de creure en la pròpia vàlua són aspectes que els va remarcant. Canovelles amb tota la seva varietat cultural ens prepara per a la diversitat que ens trobem a fora. No tothom es pot sentir-se orgullós de tenir aquest bagatge.

La seva xerrada forma part del programa d’activitats d’Orientació adreçades als alumnes de 2n de Batxillerat. Altres activitats d’orientació són la participació a les Jornades de Portes Obertes de la UAB i les xerrades de la UVIC.

jg

alexia
saga
bv