Seminari d’anglès

Composició del Seminari

El seminari està format per les següents persones:

Isabel Brines
Pilar Canosa
Jordi Cuscó
Sònia Galán
Lidia Segura
Isabel Serrano

Pla d’impuls de les llengües estrangeres

Els darrers cursos el Seminari ha endegat diferents iniciatives per tal millorar el nivell d’anglès dels nostres alumnes:

Desdoblaments a 3r, 4t i Batxillerat per facilitar la pràctica de l’anglès oral.
Participació en concursos ”Big Challenge” (concurs nacional).
Matèria optativa de matemàtiques amb activitats en anglès (Estadística a 4t d’ESO).
Introducció de l’anglès a les classes de ciències naturals a 3r i 4t d’ESO.
Un grup de professors d’anglès i d’altres assignatures s’estan formant per tal d’augmentar el nombre d’assignatures que faran ús de l’anglès a les classes ordinàries.

Activitats i treballs d’alumnes

Des del departament de llengües estrangeres s’impulsa la participació dels alumnes de batxillerat en l’elaboració de projectes d’innovació educativa per l’aprenentatge actiu de la llengua anglesa :

Curs 96-97: ''Comunica’t amb el gest. la paraula, la mirada...'' 15 dies a TORQUAY (Anglaterra) amb la participació de 30 alumnes.
Curs 97-98:" Machado about Theatre'' 15 dies a Birmingham (Anglaterra) 30 alumnes.
Curs 99-00: "Sheara. A telematic Simulation" 15 dies a Caherciveen (Irlanda) 28 alumnes.
Curs 2000-01: "Once upon a time" 14 dies a Edinburgh (Escòcia) 30 alumnes.
Curs 2006-07: Visions of a life" 14 dies a Castlebar (Irlanda) 26 alumnes.

Participació en el programa d’aprenentatge permanent: Comenius 2007.

Tots els cursos els alumnes van a veure alguna representació teatral en anglés.