Seminari de Francès

Composició del Seminari

El seminari està format per:

Hélène Fabre (Cap de Departament)

Pla d’impuls de les llengües estrangeres

Els darrers cursos el Seminari ha endegat diferents iniciatives per tal millorar el nivell de francès dels nostres alumnes:

Increment del nombre de grups de francès per tal de donar resposta a la demanda dels alumnes de francès per cursar aquesta segona llengua estrangera.
Intercanvi amb una escola francesa a 3r-4t d’ESO. Per primer cop el curs 2010-2011 un grup d’alumnes de 3r d’ESO fan un intercanvi amb un grup d’alumnes de la escola Saint Joseph de Marcillac. Els alumnes han estat en contacte amb els seus “amics” francesos via correu electrònic i d’altres eines d’internet i fan el viatge entre el 9 i el 13 d’abril.

Activitats i treballs d’alumnes

Des del seminari de Francès s’organitzen diverses activitats al llarg del curs. Una d’elles és un viatge al Sud de França a la primavera de dos dies (Avinyó, Carcassone. Nimes, Montpellier....) que realitzen els alumnes de francès de tots els cursos. El curs 2010 - 2011 es farà per primera vegada un intercanvi amb alumnes francesos. D’alguna d’aquestes activitats queda constància a continuació.

Intercanvi amb el Collège Saint Joseph de Marcillac-Vallon 2011

Viatge a Montpellier 2010