1.1. First of all, you will have to decide which qualities identify each character
En grup, cada un dels alumnes ha de decidir quines qualitats psicològiques tindrà el seu personatge. D'aquesta manera estaran decidint quins personatges són els intrigants, quins els malvats, quins els innocents...
Homework: els alumnes hauran d'haver buscat prèviament el significat dels adjectius que no coneguin.
1.2. Now, decide the name for each one of the characters in the story
Quan decideixen el cognom, de la família noble o pagesa, o de qualsevol dels altres personatges, els alumnes haurien de tenir en compte les qualitats psicològiques dels mateixos.
Per exemple, si es tracta d'un home molt ric es podria dir MONEYBAGS i si és una família despietada es podria dir EVILHEART.
1.3. Imagine your character physically and psychologically
Ara es tracta d'imaginar físicament el seu personatge. Hem de recordar que, fins i tot, una noia pot estar fent el paper d'un noi pagès. Per tant, ha arribat el moment de descriure'l a la resta de la classe.
Homework: Generalment, aquest exercici el poden dur a terme a casa, com a deures.
1.4. Schematize the relationships of the different characters in the story
En grup, els alumnes escriuen els noms i el paper dels altres personatges, i la relació que té el seu personatge amb aquell personatge en concret.
|