En parelles, els alumnes han de llegir el text sobre la roba a l'edat mitjana, buscant el significat de les paraules que no coneguin. Algunes d'elles no surten al diccionari. És per això, que el significat està explicat entre guions.
Per exemple, jagged sleeves està explicat com a "sleeves that opened towards the wrist".
Un cop buscat tot el vocabulari, la lectura es pot fer en veu alta amb el grup-classe per tal de solventar possibles problemes que puguin sorgir.
Homework: Un cop hagin entès el text, cada alumne ha de descriure la roba que porta el seu personatge, atenent a la seva classe social.
Heraldry
Per dur a terme aquesta activitat, els alumnes hauran d'haver llegit el text sobre heràldica, amb caràcter previ, a casa.
Un cop llegit i entès què significava i significa l'heràldica, en cada grup cada alumne crearà l'escut d'armes de la família noble de la seva història. Per a això hauran de tenir en compte el cognom que ja s'ha escollit per a la família, ja que pot ser un tret identificatiu a tenir en compte.
Un cop dibuixat i pintat, cada grup decidirà quin serà l'escut d'armes que identificarà la família, ja que el trobarem a la roba del noble i, fins i tot, en el seu cavall.
Homework: Ara, cada alumne haurà de dibuixar el seu personatge tal com l'ha descrit en la 4a sessió i amb la roba que l'identificarà en l'escala social, segons el que s'haurà explicat i descrit en la 5a sessió.
|