TAC i Educació

Document que estableix un primer nivell de concreció de la competència bàsica en Tecnologia de la Informació i Comunicació (TIC) que l'alumnat ha d'assolir en acabar l'ensenyament obligatori. La finalitat d'aquest treball és la d'oferir als centres educatius orientacions per poder incorporar els aspectes més rellevants i apropiats de les TIC en les activitats d'ensenyament/aprenentatge de les diferents àrees del currículum.

Els avenços de les TIC en els darrers anys ofereixen als centres educatius un seguit d'elements que ens han de portar a reflexionar sobre la pràctica educativa. L'escola ha d'integrar les TIC dins els processos d'ensenyament i d'aprenentatge per tal que aquests ajudin els alumnes a assolir els objectius curriculars i incideixin positivament
en el domini de les competències bàsiques.

Presentació de l'oferta formativa de l'Àrea TIC i la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics

Tecnologia de la Informació. Estimular per educar
Aquest document és la traducció del llibre IT works. Stimulate to educate escrit per Jenny Brown i Francis Howlett. i editat l'any 1994 pel National Council for Educational Technology (NCET) del Regne Unit. ISBN 1 85379 257 8. © Copyright NCET

Web 2.0
A la Zonatic-in, de la web del CRP del Tarragonès es defineix el nou concepte de Web 2.0.

Pissarres digitals interactives

Les pissarres digitals interactives aporten possibilitats de treball col·laboratiu front la tasca més individual de la feina amb ordinador. En aquest apartat s'ofereixen un conjunt d'aportacions teòriques, especificacions tècniques i aplicacions didàctiques sobre l'ús de la Pissarra Digital Interactiva. Hi tenen un paper predominant aquelles experiències i informacions relatives a la dinàmica de la demarcació territorial del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

Aula de Tecnologia

Espai de recursos, materials i propostes de treball per a la docència de les TIC i la Tecnologia a secundària.

Premios AULATIC
Bones pràctiques en l'ús didàctic de les TIC.

Nació Digital
Diari català d'internet i noves tecnologies.

Half an hour
Pàgina del Stephen Downes

Octeto 2.0

Canal digital de Tecnología Educativa de la Universitat Jaume I de Castelló