BIBLIOTEQUES ESCOLARS "PuntEdu" Garraf

Espai de treball i de comunicació de les biblioteques escolars
i biblioteques públiques del Garraf

Selecció de webs

Blocs de biblioteques escolars

Biblioteca escolar, espacio de aprendizaje y diversión

Eines per a l'actualització de la Biblioteca escolar

La biblioteca escolar com a eina educativa (Glòria Durban)
La cerca i recuperació d'informació

Banc de Recursos

La lectura, font de plaer i de coneixement

Institucions, fundacions, entitats, associacions,...

Web del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Biblioteques virtuals.

Diputació de Barcelona. Guia de Biblioteques

Servei de novetats bibliogràfiques
Servei en línia de la Fundació Germán Sánchez Ruipérez

Seminari de bibliografia infantil i juvenil de l'Associació de Mestres Rosa Sensat
Selecció, comentari i fitxes de llibres infantils i juvenils. Els títols seleccionats es presenten agrupats a les llistes de Quins llibres...? separant a cada edat els que són d'imaginació o ficció dels de coneixements. D'aquesta relació Abacus en fa un extracte que presenta en un folletó, tres vegades a l'any (tardor, Nadal i Sant Jordi), per als seus compradors.

Profes.net
Servei d'Edicions SM per al professorat.

Literatura... ¡y algo más!
Biografes, poemes, ressenyes, comentaris sobre obres literàries i articles de llibres i altres temes força interessants.

Campanyes i jocs

Què llegeixes? Connecta't als llibres!
El joc "Què llegeixes? Connecta't als llibres!" s'ha acabat però tot i que el joc no sigui actiu, pots continuar llegint els més de 12.000 comentaris que heu escrit els més de 10.000 participants sobre més de 6.000 llibres! Si, per exemple, dubtes de llegir un llibre o no, entra i busca'n el títol: segur que trobes algun comentari d'algun participant que l'ha llegit, i potser la seva opinió t'orienta.

Servei Educatiu del Garraf | Pujada del Far de Sant Cristòfol, 12. 08800 Vilanova i la Geltrú. | Tf. 93 815 94 34| Fax 93 815 95 59 | se-garraf@xtec.cat