AVALUACIÓ

L'avaluació d'aquesta WebQuest es basarà en dos aspectes molt concrets:

  • L'avaluació del treball den grup
  • La recerca d'informació

Aquests 2 aspectes queden recollits en les següents RÚBRIQUES, una per fer-la servir la mestra (o el mestre) i l'altre per a vosaltres (la vostra autoavaluació). Tot i així, podeu mirar la rúbrica dirigida a mestres, d'aquesta manera sabreu sobre què es valorarà la vostra feina.

Rúbrica de valoració del professorat

 

CATEGORIA
4 punts
3 punts
2 punts
1 punts
Total
Recerca d'informació
Troba la informació
rà pidament: Es situa amb els índex de les webs i llegeix els títols i subtítols.

Troba la informació però llegeix tota la pàgina per trobar el que busca.
Li costa trobar la informació però ho intenta i amb ajuda ho aconsegueix.
Li costa trobar la informació: no llegeix els títols i es perd.

Elaboració del tríptic
Sap reflectir en un tríptic la informació recollida d'una manera clara i entenedora.

Sap reflectir en un tríptic la informació recollida d'una manera poc clara i entenedora.
Necessita ajuda per reflectir en un tríptic la informació recollida.
La informació és desordenada i amb poca coherència.

Gramàtica
No hi ha errors gramaticals
Hi ha algun error gramatical
Hi ha força errors gramaticals
Hi ha molts errors gramaticals

Exposició oral
S'expressa correctament i de forma coherent en el seu discurs.
S'expressa coherentment però fa alguna errada en la seva expressió oral.
Fa bastantes errades pel que fa a la seva expressió oral (concordances de gènere,vocabulari...)
Té llacunes en el seu discurs, resultant poc coherent.

Ortografia
No hi ha errors ortogràfics
Hi ha algun error ortogràfic.
Hi ha força errors ortogràfics
Hi ha molts errors ortogràfics.

Situació davant d'un mapa
Utilitza les nocions espaials amb la finalitat de localitzar i descriure diferents elements en un mapa.
Localitza diferents elements però li costa orientar-se.
Mostra dificultats per localitzar diferents indrets en un mapa.
No entèn la representació gràfica de l'espai.

Treball col.laboratiu
Ajuda sempre al grup a pendre la decisió. Valora totes les possibilitats.
Accepta els acords tot i que no en porta la iniciativa.
Moltes vegades decideix anar amb els amics i no escoltar totes les possibilitats.
Sempre vol tenir raó.

Es mostra passiu. No s'implica.



 

Rúbrica d'autovaloració global dels alumnes
AVALUA LA FORMA COM HAS TREBALLAT

CATEGORIA

3 punts

2 punts

1 punts

Total

Recerca d'informació

Reculls força o tota informació relacionada amb el treball

Reculls poca informació relacionada amb el treball

No reculls cap informació relacionada amb el treball

 

Què fas amb la infromació trobada?

Transmet molta o tota la informació al grup

Transmets poca informació al grup

No transmets cap informació al grup.

 

Pel que fa a les responsabilitats vers el teu grup de treball

Normalment fas les feina. Poques vegades t'ho han de recordar

Molt poques vegades fas la teva feina. Sovint t'ho han de recordar.

No fas mai les teves feines

 

Quan toca escoltar

Escoltes i parles de manera adeqüada

Escoltes. Però sovint xerres massa

Generalment xerres. No escoltes gaire.

 

Quan toca pendre decisions

Escoltes a tothom i valores per igual totes les possibilitats

Moltes vegades decideixes anar amb els amics i no escoltar totes les possibilitats.

Sempre vols tenir raó.

 

Has cooperat amb el grup

Has ajudat als teus companys i has treballat conjuntament

T'ha costat treballar amb el grup

Sempre et discuteixes i t'enfades amb el grup

 

Pel que fa a la presentació del tríptic

L'heu fet insertant imatges i resumint la informació.

Heu copiat el text de les planes web.

No us ha donat temps a acabar-lo

 

Pel que fa a la realització del tríptic

Resumeix bé la informació trobada

Costa resumir la informació trobada

No us ha donat temps a fer-lo

 

Sobre el resultat del teu treball

Sents satisfacció al veure com ha quedat la feina

Creus que ha estat una pèrdua de temps

No t'importa gens

 

 

 

PORTADA INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS CONCLUSIÓ CRÈDITS GUIA DIDÀCTICA