OBJECTIUS GENERALS: 
En aquesta WebQuest es treballen objectius de: 
LLENGUA  
          
          
            - Utilitzar els medis tradicionals i les noves tecnologies per buscar, elaborar i transmetre informació. 
 
            - Identificar  i valorar els medis de comunicació escrita com productors i  transmissors de missatges i conservadors del coneixement humà. 
 
            - Expressar-se oralment i per escrit amb correcció, coherència i adequació a la situació comunicativa. 
 
          
          
          CIÈNCIES SOCIALS  
          
          
  - Identificar àmbits culturals i històrics. 
 
  - Localitzar, classificar, interpretar documents i contrastar diverses informacions. 
 
  - Explorar i utilitzar la documentació que trobin a Internet.
 
              - Sistematitzar i ordenar les dades obtingudes de diferents fonts d'informació. 
              
 
              - Tenir consciència de la importància de l'escriptura 
                com a eina d'expressió i comunicació. 
 
          
          LLENGUATGE VISUAL I PLÀSTIC  
          
          
  -  Ser capaç de combinar diferents tècniques plàstiques per a la composició i realització d'un tríptic. 
 
  - Utilitzar les tècniques adequades amb gust i originalitat.
 
  - Expressar plàsticament i visual el missatge de manera ordenada i coherent . 
 
          
          
              ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES 
            Aquesta WebQuest està plantejada per   grups de 3 alumnes, però es pot adaptar depenent de les característiques de cada grup.
              Per a que el treball en grup sigui autènticament cooperatiu 
              és precís que el tutor sàpiga diagnosticar 
              els problemes que poden tenir alguns alumnes i intervenir per augmentar 
              el grau d'eficàcia.
            També és important que els alumnes tinguin molt clar que els esforços  de cada un no només el beneficien a ell sinó a tots els altres membres  del grup.
              Que cada membre sàpiga que és responsable de la part 
              del treball que li correspon i que ningú pot aprofitar-se 
              de la feina d'altres.
  És important que en els debats i presa  de decisions els alumnes puguin treballar cara a cara, compartint  recursos i donant-se suport.
  
  
  TEMPORALITZACIÓ 
            Les activitats de preparació del  museu estan previstes per a unes quatre sessions més la sortida escollida. Tot i axí, pot ser molt flexible a les necessitats del grup i al treball posterior que es pugui fer de la sortida realitzada. 
  
  ESPAI 
              Aquesta WebQuest proposa l'elaboració d’un tríptic 
              a partir de la informació trobada a Internet. Per tant, caldrà 
              disposar d'un espai adequat que permeti treballar en petits grups 
              i connectar-se a Internet. 
  
  CONTACTES 
              Per a qualsevol suggeriment podeu posar-vos en contacte amb nosaltres 
              via correu electrònic, així com per enviar-nos els 
              enllaços dels reportatges dels alumnes i poder-los compartir 
              des de l'apartat previst en aquesta WebQuest.