Maletes pedagògiques

Contes matemàtics per primària i secundària

La maleta infantil amb contes i albums il·lustrats

Big books

Contes per l'ensanyament de l'anglès a infantil i primària.

La maleta de la vida i de la mort
Per infantil, primària i secundària

La maleta pedagògica De l'hort a casa consisteix en un recull de materials didàctics per

• Conèixer els principis fonamentals de l’agricultura ecològica basats en el funcionament dels ecosistemes naturals.
  • Donar a conèixer les tècniques pròpies de l’agricultura ecològica sabent triar els cultius i les rotacions que millor s’adaptin al tipus de sòl i al clima.
  • Apreciar la qualitat i les propietats nutritives dels productes procedents de l’hort ecològic.
  • Aprendre a valorar la biodiversitat.
  • Investigar i descobrir la incidència de la nostra manera de viure en els problemes mediambientals. Reflexionar i mostrar una actitud crítica davant d’aquest fet i buscar alternatives.
  • Desenvolupar el sentit de la responsabilitat i el compromís amb la gestió de l’hort.
  • Adquirir l’autonomia necessària per muntar un hort a casa.
  • Recuperar i conservar el coneixement de la cultura de pagès.

Eines de la prehistòria

Conjunt de reproduccions d'estris i d'eines de les cultures del Paleolític i del Neolític. Està format per 3 caixes.

S’adreça al professorat i alumnat d’entre 8 i 12 anys, amb la voluntat de reforçar els valors ètics i el compromís social. Kitscaixa Valors conté un seguit de recursos fàcils d’utilitzar, polivalents i atractius, La proposta s'organitza en treskits, Identitat, convivència i responsabilitat que es poden utilitzar de manera independent.

Museu portàtil. Projecte per a educació infantil i primària. EXPRESSART. Aquest projecte ofereix recursos per treballar a l’aula, de manera que es pugui dedicar el temps necessari per aprofundir en algunes de les qüestions que només poden ser insinuades en el transcurs d’una visita a les sales.

Capsa de somnis

És més que una maleta de llenguatge. És un viatge a les entranyes del teatre de la mà del grup teatral Els Comediants. Té com a objectiu motivar l'interès pel teatre: per escriure'n, per llegir-ne, per veure'n. El teatre pot contenir tots els tipus de llenguatge, totes les diferents maneres de comunicar-se que tenen els éssers humans: la paraula i la cançó, els gest i la dansa, la mímica, la música i el silenci.
La Capsa de somnis està dividida en dos compartiments:
Al compartiment gran hi ha els jocs: Moments històrics, L’argument dels jocs, El teatrí, Teatre de carrer, Fem teatre.
Al compartiment petit hi ha el so: una guia parlada amb música, veus, narracions i efectes especials que condueixen als diferents jocs.
A cada joc li correspon una cinta de cassette, de l’1 al 9. La primera correspon a una introducció explicativa sobre què és el teatre i com s’ha de jugar amb la capsa.
Aquesta maleta està pensada per escolars de 3 a 12 anys

Georama

Es pot estudiar els moviments de la terra, el dia, la nit, les estacions, les fases llunars i els eclipsis