abril 2011
Bon dia de Sant Jordi!
Aquesta vegada ens trobarà de festa.
Visites a centres
Dimecres 11 de maig: Let’s learn English!!! Aprenem anglès d’una manera funcional i comunicativa des de P3. Escola El Bosc de la Pabordia.

XVI Conferència Filosofia 3/18
Girona, Centre Cultural La Mercè, 13 i 14 de maig, consulteu el programa i formes d'inscripció al web de l'IREF.
Activitats de llengües estrangeres per a l'estiu 2011
Oferta d’activitats de formació en metodologia i llengua instrumental a Catalunya i a l’estranger de les llengües alemanya, anglesa, francesa i italiana durant l’estiu 2011.
p

Premi Internacional Educared
Proposta de realizació y presentació de treballs TIC relacionats amb les temàtiques del currículum escolar. Adreçat a diferents nivells educatius.

Concurs Nacional de bones pràctiques de les biblioteques escolars
Ja ha sortit la convocatòria d'aquest concurs. Termini de presentació: 17 de maig de 2011.

Fem Experiments!
Volem celebrar l’Any Internacional de la Química fent un recull de vídeos d’experiments fets per tots vosaltres. Adreçat a tots els nivells educatius.
Callejeros literarios
Projecte col·laboratiu de literatura que es pot realitzar en diferents llengües i que culmina amb la creació d'una guia literària de la vostra localitat creada amb el google maps.
p

Dinosaurios Park
Girona, Palau de Fires, del 8 d'abril a l'1 de maig. Més de 50 reproducions a mida real, alguna arriba als 12 metres d'alçada, de diferents espècies de dinosaures, moltes d'elles amb moviment i so.

Fira de la Ciència
La fira es realitzarà el divendres 13 de maig i està prevista la participació d’uns 1.600 alumnes de 15 escoles de Girona.

ppp