abril 2011

Visites a centres
Dimecres 11 de maig: Let’s learn English!!!, Aprenem anglès d’una manera funcional i comunicativa des de P3. Escola El Bosc de la Pabordia.
Inscripcions

Saltant. Felicitats per la revista!
La revista digital d’educació “Saltant”, és un instrument de dinamització i comunicació en xarxa de la comunitat educativa. Vol tenir impacte sobre tots els àmbits i agents que tenen influència educativa. Pretén també, ser una eina per oferir una visió més completa i veraç de la realitat educativa de Salt.
Enllaç a la revista

XVI Conferència Filosofia 3/18
Girona, Centre Cultural La Mercè, 13 i 14 de maig, consulteu el programa i formes d'inscripció al web de l'IREF.

Activitats de llengües estrangeres per a l'estiu 2011
Oferta d’activitats de formació en metodologia i llengua instrumental a Catalunya i a l’estranger de les llengües alemanya, anglesa, francesa i italiana durant l’estiu 2011. Adreçades al professorat d'educació infantil i primària, de secundària i d'escola oficial d'idiomes.

Premi Internacional Educared
Proposa la realizació y presentació de treballs TIC relacionats amb les temàtiques del currículum escolar. Adreçat a diferents nivells educatius.
+ Informació

Concurs Nacional de bones pràctiques de les biblioteques escolars
Ja ha sortit la convocatòria del Concurs Nacional de bones pràctiques per a la dinamització i innovació de les biblioteques dels centres escolars per a l’any 2011. Termini de presentació: 17 de maig de 2011. Consulteu les bases.

Fem Experiments!
Volem celebrar l’Any Internacional de la Química fent un recull de vídeos d’experiments fets per tots vosaltres. Es tracta d’explicar el vostre experiment en un màxim de tres minuts, amb claredat i ben acabat! Aquest recull s’anirà publicant en aquest web i podrem compartir les produccions de tots els centres que hi participeu.

Callejeros literarios
Projecte col·laboratiu de literatura que es pot realitzar en diferents llengües i que culmina amb la creació d'una guia literària de la vostra localitat creada amb el google maps. Adreçat a tots els nivells educatius. Inscripcions fins al 22 de maig.

Geographica
Bloc amb recursos educatius. Els continguts del bloc són els clàssics de la disciplina geogràfica: el medi ambient, l’acció antròpica, els recursos naturals, el paisatge, la demografia, les formes d’activitat econòmica, la localització, les funcions urbanes, la diversitat espacial, les desigualtats espacials… Les entrades s’organitzen en itineraris temàtics, a manera d’unitats didàctiques que donen resposta a continguts de l’àrea de Geografia, bàsicament de Batxillerat.
+ Informació

Jocs i dinàmiques. Banc de recursos
El banc de recursos d'activitats d'educació per la pau de l'EPC s'ha ampliat amb més de 50 activitats de diferents nivells educatius.

Dinosaurios Park
Girona, Palau de Fires, del 8 d'abril a l'1 de maig. Més de 50 reproducions a mida real, alguna arriba als 12 metres d'alçada, de diferents espècies de dinosaures, moltes d'elles amb moviment i so. Les reproduccions es troben ambientades en un entorn que simula condicions naturals.

4rt Jove Campus de Recerca
La Universitat de Girona posa en marxa el 4t Jove Campus de Recerca que es durà a terme el proper mes de juliol durant dues setmanes, del 4 al 15 de juliol. Amb aquesta iniciativa la UdG pretén aconseguir un acostament entre l’ensenyament de secundària i el món universitari. Per això el Campus s’adreça principalment als estudiants de 1r de batxillerat.

+ informació

Fira de la Ciència
Aquest any la Fira de la Ciència, que es realitzarà a la Plaça Josep Pla i a la Plaça de la Constitució, s’obrirà a la ciutadania en general i a partir de les 6 de la tarda alguns tallers continuaran oferint les experiències al públic en general. A més hi haurà alguna xerrada d’un divulgador científic per tal de potenciar la participació així com visites científiques per Girona.

tornar a