juny 2011
Horari d'estiu
Horari del CRP d'atenció al públic del 6 de juny al 15 de juliol: de dilluns a divendres de 8 a 15h.
Jornades 30è aniversari del CEE Palau
El Centre d’EE de Palau de Girona organitza unes jornades de formació a l’Auditori de Girona els dies 7 i 8 de juliol.

Formacio d'estiu 2011
Recull de propostes de formació organitzades per diferents entitats.
UdG, cursos d'estiu
Consulteu l'oferta de la Universitat de Girona i del Servei de Llengües Modernes.

Concurs de podcast – Contes del Món
Animeu-vos a enregistrar contes en mp3. Concurs adreçat als centres de primària i secundària. Inscripcions fins al 20 de setembre.

21 de juny. Dia Internacional de la Música
Participeu-hi! La convocatòria s’adreça a grups i solistes de qualsevol estil musical. Podeu apuntar-vos fins al 10 de juny.

Què i per què estudiar a les universitats catalanes
Una web que ajuda a triar estudis i incorpora informació de cada opció.
Navega per internet amb tota seguretat
WebQuest pensada per a cicle superior de primària i primer cicle de secundària.

Escola del consum. Octubre-novembre 2011
L’Agència Catalana del Consum, un any més, organitza l’Escola del Consum. Activitats gratuïtes amb diferent format per a primària i secundària. Inscripcions a partir del 15 de juny.

Vull ser químic, ... per fer què?
Girona, Auditori Josep Irla, dia 16 de juny a les set de la tarda. Conferència de divulgació de la química a càrrec d'Agustí Lledós.
ppp