juny 2011
Tu m'aprens. Memòria i oblit d'un aprenent de mestre

Conjunt de vivències i records de l'activitat professional, com a ensenyant de Jaume Cela. L'autor reflexiona, pensa i expressa els seus èxits i els seus fracassos a partir d’allò que recorda.
Mates de cerca

Propostes que permeten entendre el sentit del coneixement matemàtic en el dia a dia de la societat. Descriu 104 activitats agrupades en sis blocs: nombres, geometria, atzar i estadística, problemes, curiositats i vida quotidiana.
Poemes per a cuques. Poesia a l'escola bressol

Descripció pas a pas del projecte: els objectius, la metodologia emprada, les activitats proposades, la temporització i els recursos necessaris. Finalment es parla de l'avaluació i dels instruments per dur-la a terme.

La cinta blanca

Història que reflexiona sobre els origens del nazisme. El director ens situa en l'ambient opressiu i ferri d'una petita població protestant germana, amb severes normes socials i de comportament (educació, religió, família...), que serveix d'escenari per a uns estranys successos, on els nens tenen el protagonisme.
Erase una vez... un cuento al revés

Els personatges de diferents contes clàssics tenen problemes, els cal lluitar per recuperar l'equilibri que els permet ser feliços. Es pot visionar com a element per a l'animació a la lectura.
Corazón de tinta

Pel·lícula de fantasia, imaginació i aventures, basada en el primer llibre de la famosa trilogia de Cornelia Funke. La història gira al voltant d'una nena el pare de la qual té el poder de donar vida als personatges d'un conte amb només llegir-lo en veu alta.
p

Buidat de revistes pedagògiques

Aula de innovación educativa - Guix - Perspectiva Escolar

Veloz

Conte dirigit a pal.liar la por davant la perspectiva d'una operació de trasplantament d'òrgan. El conte es presenta amb una sèrie d'activitats multimèdia i també inclou una guia per a familiars i docents.
p
ppp