Elements a tenir en compte:
|
· El
context escolar.
·
L'EAP com a equip.
· L'objecte
d'intervenció:
|
|
- Alumne/a i família.
- Centre docent .
- Sector. |
Criteris
de priorització en la intervenció:
1.- En l'atenció d'alumnat i famílies:
· Casos derivats des de la Inspecció d'Ensenyament.
· Casos derivats pel centre docent, especialment des de l'equip
directiu.
· Casos amb alt risc social sense seguiment dels SSAP.
· Casos derivats pel psicopedagog/a de l'EAP.
2.- En la tria de centres:
· Centres docents de zones desfavorides socialment.
· CEE que no tenen treballador/a social.
· Centres docents amb molta població nouvinguda.
· Centres que no compten amb gaires recursos socials en el sector.
· Centres que presenten dificultats en la gestió de la seva
problemàtica.
3.- En el treball de sector:
· Coneixement dels recursos, serveis i professionals del sector.
|