INTERVENCIÓ DEL TREBALLDOR/A SOCIAL EN UN EAP

 


Elements a tenir en compte:

 

· El context escolar.

· L'EAP com a equip.

· L'objecte d'intervenció:

  - Alumne/a i família.
- Centre docent .
- Sector.

 

 

Criteris de priorització en la intervenció:

1.- En l'atenció d'alumnat i famílies:

· Casos derivats des de la Inspecció d'Ensenyament.
· Casos derivats pel centre docent, especialment des de l'equip directiu.
· Casos amb alt risc social sense seguiment dels SSAP.
· Casos derivats pel psicopedagog/a de l'EAP.

2.- En la tria de centres:

· Centres docents de zones desfavorides socialment.
· CEE que no tenen treballador/a social.
· Centres docents amb molta població nouvinguda.
· Centres que no compten amb gaires recursos socials en el sector.
· Centres que presenten dificultats en la gestió de la seva problemàtica.

3.- En el treball de sector:

· Coneixement dels recursos, serveis i professionals del sector.