El conte dels 3 porquets
índex
Marta Bosch, Glòria Esteve, Cristina Jiménez i Ernestina Serra . CEIP La Sínia , Sant Antoni de Calonge.
Nivell: Ed.Infantil
Camps: fotografia, imatge fixa, presentació multimèdia, llenguatge audiovisual
Àrees relacionades: Intercomunicació i llenguatge
Programari: MSPowerPoint, Paint Shop Pro
Maquinari: càmera de fotografiar, ordinador, canó de vídeo
Entorn: Activitat d'aula

Dins el Projecte de la Tarda del Conte, que portem a terme cada setmana, s’ha treballat el conte de “Els 3 Porquets”. Com activitat prèvia vam escoltar el conte en un CD. Més endavant el vam explicar les mestres i finalment, com a cloenda, els alumnes d’Educació Infantil (P3, P4 i P5) el van representar.

Amb les fotos de la representació de l’obra de teatre per part dels nens i amb les il·lustracions del conte vam elaborar un projecte amb format Power Point dels 3 Porquets on es narra la història a partir de les làmines de dibuix on s’hi superposen les fotos dels alumnes que en són els protagonistes.

A continuació podeu veure aquesta presentació en Power Point El conte dels 3 porquets.

Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà, abril de 2007