Nosaltres i les nostres músiques
índex
Montse Carreras, Loli Morilla i Josep Antoni Castro. CEIP Doctor Arruga , Begur.
Nivell: Ed. Infantil i Ed.Primària
Camps: fotografia, imatge fixa, imatge seqüenciada, so, vídeo
Àrees relacionades: Educació musical
Programari: Audacity, Studio,
Maquinari: càmera de fotografiar, ordinador, enregistrador/reproductor de so
Entorn: Setmana cultural

Des de l’aula d’acollida va sortir la idea d’aprofitar la Setmana Cultural (de la música) per donar a conèixer les llengües, paisatges i músiques dels països de tots els alumnes de l’escola.

Vam fotografiar tots els alumnes nouvinguts del centre i vam buscar músiques i imatges dels respectius països.

Un alumne de cada país va gravar una presentació del país, en la seva llengua i en Català, a l’Mp3 de l’aula d’acollida.

Vam muntar imatges, músiques i veu amb el programa Studio 8 i vam gravar un DVD que van veure tots els alumnes de l’escola. Va ser una de les activitats estrella de la setmana cultural.

Creiem que compensa l’esforç perquè tots els alumnes de fora veuen valorada la seva llengua i la seva cultura.

Podeu veure els resultats d'aquesta experiència en aquesta versió reduïda del vídeo que vam gravar:

Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà, abril de 2007