ESCENIFICACIONS
índex
CEIP Castanyer , Sant Joan les Fonts
Nivell: Ed.Primària,
Camps: Fotografia, Presentació multimèdia, Expressió Oral i Escrita.
Àrees relacionades: Llengua, Educació visual i plàstica. Noves Tecnologies.
Programari: MSPowerPoint, Dreamweaver.
Maquinari: Càmera de fotografiar, Ordinador.

Entorn: Activitat d'aula i exteriors.

Les representacions o escenificacions són una experiència col·laborativa entre els alumnes de cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior de l'escola.

Aquest any hem fet les representacions durant la setmana cultural, que ha estat dedicada a viatjar pel món i conèixer nous paisatges i costums. S'ha treballat: el desert (c. inicial), els pols (c. mitjà) i la selva ( c. superior)

Els alumnes de cada cicle han escrit la representació sobre el seu tema, amb l'ajut del tutor/a. Això ha suposat un treball de diversos aspectes relacionats amb la llengua oral i escrita.

Després han tingut uns dies per aprendre i assajar les petites obres.

Arribat el dia de les escenificacions, cada cicle ha representat davant tota l'escola la seva obra. Mentre es feia la representació, alguns alumnes (sobretot els de cicle superior) han fet fotos de les diferents escenes..

Un cop descarregades les fotos, els alumnes del Cicle Superior, en grups, han elaborat les presentacions amb MS Power Point i han escrit
el text corresponent a cada foto.

Finalment publiquem aquest treball i d'altres presentacions a la pàgina WEB de l'escola.

Garrotxa , març de 2007