Les drogues maten !
índex
Lia Cirera, CEIP Guilleries, Sant Hilari Sacalm
Nivell educatiu: CS Ed.Primària
Camps: imatge en moviment, imatge seqüenciada, llenguatge audiovisual, vídeo
Àrees relacionades: Eix transversal
Programari: Studio
Maquinari: càmera de vídeo, ordinador
Entorn: Taller, Setmana cultural

Al CEIP Guilleries de Sant Hilari s'ha organitzat la setmana cultural Les TIC a l'escola, amb diferents tallers adreçats als alumnes dels diferents nivells, des d'Educació Infantil fins al cicle superior d'Educació Primària: modificació d'imatges, xat, enregistrament d'un vídeoclip, animacions amb fotografies, pàgines web, modificació del so..

Un d'aquests ja estat el taller pel.lícules, on s'han treballat, entre altres, temes relacionats amb l'eix transversal de salut: menjar bé, seure bé, la fruita, l'aigua, fumar, els aliments, les drogues... En aquesta pàgina us presentem un extracte del vídeo que un grup d'alumnes del centre va fer sobre les drogues.

Els alumnes van fer el guió del vídeo, van fer la interpretació i el van enregistrar. El muntage va anar a càrrec de la mestra.

Centre de Recursos Pedagògics de la Selva I, març de 2007