L'ENTORN DEL CEIP MONTSERRAT
La nostra escola, el Ceip Montserrat a Sarrià de Dalt, té un entorn privilegiat. Ens permet poder observar i conèixer varietat de boscos molt propers al centre (Riera d’en Xuncla, Boscos de Can Tomàs, Font de Can Nadal...)

Per tal de poder aprofitar aquest entorn com a recurs didàctic hem vist necessari planificar la seva utilització. Cada cicle ha muntat uns itineraris pels voltants de l’escola que permeten realitzar un treball d’observació directa i un estudi sistematitzat tant de la flora com de la fauna de l'indret.

El material resultant és adequat al nivell educatiu i per tant gradual, i assegura que els alumnes, al llarg de tota l’etapa escolar, coneguin tot l’entorn de l’escola i del poble: boscos propers, boscos de ribera, entorn urbà...

Més informació:

CEIP Montserrat, març del 2007