 
Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
|  Memòria
del treball en format AcroRead | 
| Títol: | Aula virtual de matemàtiques | 
| Autoria: | J. Carlos Gete-Alonso Calera | 
| Modalitat: | A: curs escolar sencer | 
| Característiques: | Creació d'un espai a la xarxa ( INTERNET) que pugui ser utilitzat com instrument didàctic a l’ensenyament / aprenentatge de les matemàtiques en els nivells educatius de la ESO. | 
| Orientació del treball: | El disseny i adaptació de materials curriculars de matemàtiques per l’ensenyament/aprenentatge s’ha de condicionar a les possibilitats de la plataforma escollida. Per aquest motiu, el treball s’ha centrat en la tipificació d’accions d’aprenentatge susceptibles de ser controlades informàticament. | 
| Temes i/o Identificadors: | Àrea
Curricular : Matemàtiques Noves Tecnologies : Informàtica | 
| Destinataris: | Ensenyament Secundari Obligatori. | 
| Resum: | El
projecte té una doble vessant. Una consisteix en la creació
d’una aula virtual, un espai d’ensenyament/aprenentatge dins de Internet;
l’altra està relacionada amb la matèria específica
que s’ha d’aprendre en aquesta aula : les matemàtiques. AULA VIRTUAL : La tasca principal consisteix en l’estudi de plataformes d’ensenyament/aprenentatge ja existents (concretament : JLE i diferents campus digitals de les Universitats). Tanmateix se estan definint les funcions que haurà de tenir aquest espai en tres vessants : gestió, comunicació i ensenyament/aprenentatge. De manera especial es treballa en la possibilitat de crear itineraris d’aprenentatge que s’adapten a les necessitats de cada alumne. De moment, els materials existents son hipertextos que desenvolupen linealment uns continguts. |