Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
![]() |
Títol: | Organització dels centres educatius: models d'organització i funcionament dels cicles de les etapes d'educació infantil i primària. Escola 3/12 |
Autoria: | Concepció Lladó i Subiñà |
Modalitat: | A: curs escolar sencer |
Característiques: | El treball inclou una reflexió sobre els principis i planejaments que són la base del sistema vigent al nostre país i de les opcions que s’han prés amb relació al Currículum i el seu desenvolupament i concreció. Cal destacar que aquesta reflexió constitueix el referent fonamental en el desenvolupament del treball. |
Orientació del treball: | Es presenta i descriu una proposta d’organització dels cicles educatius, que inclou els elements determinants que s’han seleccionat per a l’estudi de models organitzatius. En aquesta descripció també es tracten els possibles criteris a aplicar en un procés de presa de decisions respecte dels elements determinants en un model organitzatiu. |
Temes i/o Identificadors: | Organització i gestió. |
Destinataris: | Educació Infantil i Primària. |
Resum: | El
treball fa un estudi de models organitzatius de cicles en diversos àmbits:
- Països d’Europa que han fonamentat el seu sistema educatiu en uns principis similars al nostre i que també han estructurat les etapes en cicles educatius. - Experiències i aplicacions realitzades a escoles de Catalunya. En tots els casos s’analitzen estudis, experiències descrites i d’altres ni descrites, però que formen part de pràctiques més o menys esteses. |