Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
![]() |
Títol: | El relat dins de l'aula |
Autoria: | Carme València Lucas |
Modalitat: | B3: mitja jornada durant un curs escolar sencer |
Característiques: | Memòria que conté uns plantejaments teòrics que són el resultat de l'encaminament de la metodologia cap al terreny de la pedagogia; així com també activitats d'aula i produccions de l'alumnat. |
Orientació del treball: | És una investigació que s'adapta perfectament a la recerca de noves línies de concretització que ens vagin portant tant al segon nivell de concreció a les escoles d'idiomes, com al tercer nivell de concreció a l'aula. |
Temes i/o Identificadors: | Llengües estrangeres; mitjans àudio-visulas, dimensió europea. |
Destinataris: | EOI |
Resum: | El projecte tracta de desplegar a l'aula activitats i estratègies d'aprenentatge que siguin el resultat de "Converses" entre les constel·lacions imaginàries dels alumnes, i de la professora. D'aquesta manera, es pretén tocar al centre de les estructures imaginàries de l'alumnat, arrossegant-lo cap a l'expressió en la llengua objecte de l'aprenentatge. Així mateix, l'aula és considerada com a espai d'intercanvi de vivències tant estructurals com més concretes, i el "relat" imaginal de cadascú de nosaltres serà l'element bàsic de la pedagogia emprada. |