Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000

Títol: Imagination o com aprendre anglès des de l'XTEC
Autoria: Immaculada Boluña Tomàs
Modalitat: A: curs escolar sencer
Característiques: El treball conté 200 pàgines de material didàctic per a l’ensenyament de l’anglès.
Les activitats estan adreçades al treball de la comprensió i l’expressió escrites.
L’estructura de les activitats és estable.
Activitats auto-correctives.
Interacció flexible (individual-parelles-grup)
Orientació del treball: Material per ser utilitzat a l’aula classe o en un centre d’autoaprenentage de llengües.
Temes i/o Identificadors: EOI Anglès, autoaprenentage, aprenentatge de llengües, ensenyament a distància, ensenyament no presencial, didàctica, materials didàctics, autoavaluació, anglès per  adults, llegir en anglès, escriure en anglès, reading and writing practice, reading and writing activities.
Destinataris: Escoles Oficials d’Idiomes i nous batxillerats.
Resum: El treball conté 200 pàgines de material didàctic per a l’ensenyament de l’anglès organitzat en 4 nivells: Pre-Intermediate, Intermediate, Upper- Intermediate  i Advanced. Bàsicament les activitats estan adreçades al treball de la comprensió i l’expressió escrites encara que es treballa també l’expressió i la comprensió orals. L’estructura de les activitats és estable: Pre-reading, While-reading and After-reading. En l’apartat de While-reading és on es llegeix el text i en els altres dos apartats es fa treball de llengua. La majoria de les activitats conclouen en una tasca d’expressió escrita guiada per tot el treball portat a terme mentre es feia l’activitat. Totes les activitats són autocorrectives perquè tenen la clau al darrera. En aquest sentit estan pensades per ser utilitzades en un centre d’autoaprenentatge de llengües o per ser portades pel professorat d’anglès a la classe. Es tracta d’activitats flexibles en quant que poden ser directament monitoritzades pel professorat però també es poden treballar per l’alumne sol. També són versàtils pel que fa a la interacció ja que , encara que l’alumne les pot treballar individualment, l’activitat fa suggeriments cas que l’alumne tingui la possibilitat de treballar-les amb companys. Són activitats adreçades a un públic adult i es diferencien d’altres en que no són sacs d’exercicis sinó  activitats arrodonides al voltant d’un tema punyent actual i compromès.