Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000

Títol: Les matemàtiques a parvulari per a alumnes amb necessitats educatives especials
Autoria: Josepa Huguet i Biosca
Modalitat: A: curs escolar sencer
Característiques: Aquest projecte té per objecte posar els fonaments del que seran els posteriors aprenentatges matemàtics a primària i s'ocupa d'organitzar-los mitjançant activitats en les quals sol jugar un paper rellevant el material, la seva manipulació i experimentació.
Orientació del treball: La majoria de les activitats estan pensades per a ser realitzades en col.laboració, en petit o gran grup,  cosa que sol afavorir el creixement en una comunitat d'aprenentatge com és l'aula de parvulari.
Temes i/o Identificadors: Educació especial; matemàtiques.
Destinataris: Educació Infantil i Primària.
Resum: El projecte inclou activitats de comptar, de càlcul mental, de mesurar, de localitzar en l'espai, de figures i cossos geomètrics, del geoplà i un centre d'interès: la capça. També tracta aspectes relatius a l’avaluació així com un annex amb figures geomètriques en el geoplà. Encapçala cada capítol una explicació que intenta donar raó dels aspectes conceptuals més rellevants que s´hi despleguen.