Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000



 
Memòria del treball en format AcroRead 

 
Títol: Tot fent filosofia:una avaluació educadora dels valors
Autoria: Josep Lluís Moya de León
Modalitat: A: un curs escolar sencer
Característiques: Pretenem ajudar a potenciar a l’aula espais d’experiència dels valors on la vivència espontània convisqui al màxim possible amb la reflexió teòrica i crítica.
Orientació del treball: Triple dimensió del treball:
- Elaborar i experimentar el material, instruments i metodologia d’avaluació figuroanalògica aplicats en àmbits diferents del projecte Filosofia 6/18.
- Comprovar-ne l’eficàcia en tant en quant  l’educació per a l’elaboració i apropiació de criteris de valor.
- Investigar l’ús d’eines i metodologies coherents amb l’educació dels valors.
Temes i/o Identificadors: Temes generals o transversals; educació en valors.
Destinataris: Educació infantil i primària.
Resum: El treball es compta amb:
- Uns instruments d’avaluació concrets que es podran aplicar a qualsevol altre centre, i d’unes pautes concretes sobre l’elaboració d’altres del mateix tipus per a objectes diferents dels de les àrees aquí treballades.
- Conclusions sobre la seva validesa com a instrument d’apropiació de criteris d’avaluació.
- Un material adient per treballar com a eix transversal l’educació dels valors.