Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
![]() |
Títol: | Tot fent filosofia:una avaluació educadora dels valors |
Autoria: | Josep Lluís Moya de León |
Modalitat: | A: un curs escolar sencer |
Característiques: | Pretenem ajudar a potenciar a l’aula espais d’experiència dels valors on la vivència espontània convisqui al màxim possible amb la reflexió teòrica i crítica. |
Orientació del treball: | Triple
dimensió del treball:
- Elaborar i experimentar el material, instruments i metodologia d’avaluació figuroanalògica aplicats en àmbits diferents del projecte Filosofia 6/18. - Comprovar-ne l’eficàcia en tant en quant l’educació per a l’elaboració i apropiació de criteris de valor. - Investigar l’ús d’eines i metodologies coherents amb l’educació dels valors. |
Temes i/o Identificadors: | Temes generals o transversals; educació en valors. |
Destinataris: | Educació infantil i primària. |
Resum: | El
treball es compta amb:
- Uns instruments d’avaluació concrets que es podran aplicar a qualsevol altre centre, i d’unes pautes concretes sobre l’elaboració d’altres del mateix tipus per a objectes diferents dels de les àrees aquí treballades. - Conclusions sobre la seva validesa com a instrument d’apropiació de criteris d’avaluació. - Un material adient per treballar com a eix transversal l’educació dels valors. |