Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 1999-2000
![]() |
Títol: | Les U.A.C. a secundària . Com optimitzar el seu funcionament ? |
Autoria: | Rita Armejach Carreras |
Modalitat: | A: curs escolar sencer |
Característiques: | El
treball te tres parts:
. Coneixement d’altres experiències similars del país i de fora en els camps de: educació, ocupació, justícia, benestar social, sanitat. (Ara estic en aquesta fase) . Contrast de propostes organitzatives i metodològiques amb les pròpies. Discussió amb altres centres i entitats de les primeres conclusions i materials. . Primeres propostes d’optimització a nivell conceptual que poden acompanyar-se d’altres a nivell organitzatiu i metodològic. |
Orientació del treball: | Es podria dir que el tema preferent son les UAC però, el vertader tema preferent és com cada element: persona, entitat, estratègia, material ..., pot optimitzar la seva intervenció per aconseguir un millor desenvolupament de l’adolescent. |
Temes i/o Identificadors: | Temes trasversals, educació en la diversitat. |
Destinataris: | Educació Secundària Obligatòria. |
Resum: | El
treball contempla les UAC en el marc dels centres de ESO. Pretén
fer una reflexió sobre quins son els elements que intervenen en
les UAC i la seva funció facilitadora o no. Per arribar mitjançant
el contrast d’experiències: la pròpia, les de Catalunya i
les d’Europa, a començar a fer propostes d’optimització,
de cadascun dels elements que intervenen en l’acompanyament de l’adolescent.
L’àmbit en què se centra el treball són els nois i noies en la franja de 12 a 16 anys amb risc d’exclusió social i /o greus dificultats d’aprenentatge. |