Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2000-2001

Títol: Valoració del nivell de competències lingüístiques orals i d´aprenentatges instrumentals dels alumnes sords/es en finalitzar l´ensenyament primari en l´àmbit d´actuació del CREDA Comarques II
Autoria: Carme Ferrer i Castillo
Característiques: El treball conté 219 planes amb 3 annexos els quals inclouen:
Annex 1:  Taula-resum de les característiques de l´alumnat de la mostra estudiada.
Annex 2:  Protocol d´avaluació de les competències lingüístiques de l´alumne/a i fulls de registre.
Annex 3:  Qüestionari sobre el nivell de competències lingüístiques de l´alumne/a adreçat a la/el logopeda (QL).
Orientació del treball: Treball d´investigació que inclou 4 parts diferenciades:
1ª part: Sistematització i descripció dels instruments utilitzats en la valoració psicopedagògica dels alumnes sords que finalitzen  l´ensenyament primari.
 2ª part: Anàlisi de la mostra estudiada: característiques individuals, lingüístiques i educatives).
3ª part: Resultats obtinguts pels alumnes sords de la mostra en relaciö al nivell de competències lingüístiques orals i d´aprenentatges instrumentals en finalitzar l´ensenyament primari.
4ª part: Conclusions de l´estudi.
Temes i/o Identificadors: Educació especial.
Destinataris: Educació Primària.
Resum: Treball d´investigació que inclou 4 parts diferenciades:
4ª part: Conclusions de l´estudi.