Llicències d'estudis:
Curs
2000/01
|
|
|
| ALCALDE I SASTRE, ISABEL | AVALUACIÓ INTERNA I PARTICIPACIÓ DE LA COMUNITAT ESCOLAR: DISSENYS AVALUATIUS DE L'ÀMBIT DE LA GESTIÓ I L'ORGANITZACIÓ |
| ALVARADO I ESTEVE, HELENA | LITERATURA I INTERCULTURALITAT: ESCRIPTORES I ESCRIPTORS DEL MÓN. PROPOSTES DIDÀCTIQUES I RECURSOS PER TREBALLAR I EIXAMPLAR LA LITERATURA DES D'UN PUNT DE VISTA PLURIÈTNIC I NO ANDROCÈNTRIC |
| ÁLVAREZ DÍAZ, ISABEL | PROPOSTA DIDÀCTICA PER A TREBALLAR EL LLENGUATGE AMB ALUMNES D'ESO AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
| ARENY I CIRILO, M. DOLORS | LA INSTITUCIÓ ESCOLAR DAVANT EL FET MULTICULTURAL |
| ARNAL AGUSTÍN, JOSÉ | EDUCACIÓ EN VALORS EN L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: FONAMENTACIÓ I MATERIALS D'AULA |
| BANTULÀ I JANOT, JAUME | RECERCA DE JOCS MOTORS TRADICIONALS A CATALUNYA I ARREU DEL MÓN. JOC I DIVERSITAT INTERCULTURAL A L'EDUCACIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA |
| BOSCH I LLORET, ÀNGEL | HISTÒRIA DE LA CASA A CATALUNYA. EVOLUCIÓ DE L'HABITATGE DES DE LA PREHISTÒRIA A L'ÈPOCA PREINDUSTRIAL |
| BUJ ALFARA, ÀNGELA | DIDÀCTICA DE LA DIVERSITAT LINGÜÍSTICA. MODEL DE LLENGUA PER A L'ENSENYAMENT: MONTSIÀ, BAIX EBRE, TERRA ALTA, RIBERA D'EBRE |
| CÁRDENAS BALLESTERO, JUAN JOSÉ | DIVERSITAT A PRIMÀRIA EN EL MARC DEL NOU SISTEMA EDUCATIU |
| CASARES ROMEVA, RAMON | PROJECTES ESTRATÈGICS AMB DIMENSIÓ COMUNITÀRIA |
| CEMELI SALA, RAMON | L'ESPAI VIRTUAL COM A EINA PER AL TREBALL COOPERATIU |
| CONANGLA I MARÍN, M. MERCÈ | ENTRENAMENT EN RELACIÓ D'AJUDA I HABILITATS D'INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL PER LA FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL |
| DE DIEGO NAVALÓN, JOAN | ELABORACIÓ D'UN MODEL D'AVALUACIÓ DELS E.A.P. I LA SEVA APLICACIÓ AL PAL ESTRATÈGIC DE L'E.A.P. SANTS-MONTJUÏC DE BARCELONA |
| DE PAGÈS I BERGÉS, EUGÈNIA | LA MENT ZAPPING. LA MANCA D'ATENCIÓ I DE CONCENTRACIÓ A L'E.S.O. EN L'ÀREA DE CIÈNCIES SOCIALS: ESTUDI DE LA SITUACIÓ I PROPOSTA D'INTERVENCIÓ EN EDUCACIÓ EMOCIONAL |
| DÈNIA ALARCÓN, FINA | LES WEBQUEST, TASQUES DISSENYADES PER NAVEGAR PER LA XARXA DE FORMA SIGNIFICATIVA |
| DÍEZ CALZADA, M. CARMEN | EDUCACIÓN PARA LA SALUD EN LOS ADOLESCENTES: PREVENCIÓN DE LA OSTEOPOROSIS |
| ESCÚTIA FORS, ELOI | ESTUDI I SEGUIMENT DE COMUNITATS DE LEPIDÒPTERS A LA COMARCA DEL BERGUEDÀ |
| ESTRUCH TOBELLA, JOAN | ANÀLISI DE LA FUNCIÓ DIRECTIVA D'INSTITUTS I PROPOSTES PER A LA SEVA MILLORA |
| FERNÁNDEZ GÓMEZ, EMPAR | UN NOU FORMAT PER AL TREBALL DE RECERCA A BATXILLERAT: EL DOCUMENTAL |
| FERRER I CASTILLO, CARME | VALORACIÓ DEL NIVELL DE COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES ORALS I D'APRENENTATGES INSTRUMENTALS DELS ALUMNES SORDS/ES EN FINALITZAR L'ENSENYAMENT PRIMARI EN L'ÀMBIT D'ACTUACIÓ DEL CREDA COMARQUES II |
| FUMADÓ ABAD, M. ÀNGELS | GESTIÓ DE RECURSOS DIDÀCTICS PER AL PROFESSORAT DE CLÀSSIQUES |
| GALCERAN GALCERAN, GUILLERMO | LES NOVES TECNOLOGIES EN EL DISSENY I CONSTRUCCIÓ D'UN ESPAI PER A L'ESTUDI DEL DESENVOLUPAMENT DE LES PAPALLONES |
| GARCÍA ALCOCER, JOSEP | EL TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ EN LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ: UNA COMPETÈNCIA BÀSICA. CERCA D'INFORMACIÓ: DOCUMENTACIÓ, INTERNET I TELEDOCUMENTACIÓ. METODOLOGIA I RECURSOS |
| GARCÍA I BALDA, JOSEP MARIA | COL·LABORACIÓ ENTRE CEE, CEIP, IES. LA COOPERACIÓ INTERCENTRES COM A ESTRATÈGIA ORGANITZATIVA PER MILLORAR L'ATENCIÓ ALS ALUMNES AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS ESCOLARITZATS A L'AULA ORDINÀRIA: EL CENTRE D'EDUCACIÓ ESPECIAL COM A CENTRE DE REFERÈNCIA D'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT |
| GARCÍA LABIANO, JOSÉ MIGUEL | L'AUTOCONEIXEMENT, LA CONVIVÈNCIA I L'ORIENTACIÓ EN EL MARC DE L'ACCIÓ TUTORIAL |
| GONZÁLEZ PRIETO, EVARISTO G. | LA COMUNICACIÓ GLOBAL EN EDUCACIÓ: DE LES WEBS ALS CENTRES DOCENTS. EL TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ SOBRE EDUCACIÓ EN ELS WEBS. APORTACIÓ DE RECURSOS I CONTINGUTS PER DIFONDRE LA QUALITAT DE L'ENSENYAMENT I MILLORAR LES ESTRUCTURES COMUNICATIVES DELS CENTRES DOCENTS NO UNIVERSITARIS |
| GOTZENS BUSQUETS, ANTÒNIA M. | LA INTEGRACIÓ ESCOLAR DELS ALUMNES SORDS: ANÀLISI DE DIFERENTS MODALITATS D'INTERVENCIÓ |
| GUEROLA SOLER, M. FRANCISCA | L'ENERGIA SOLAR FOTOVOLTAICA. UNA EINA PER A L'ESTUDI INTERDISCIPLINARI DE LA SOSTENIBILITAT I LA SEVA PLASMACIÓ EN EL PEC I EL PCC |
| GUILLÉN DÍEZ, M. IMMACULADA | NOVES TECNOLOGIES DE LA COMUNICACIÓ I CONTES TRADICIONALS A L'AULA D'ANGLÈS: DISSENY I DESENVOLUPAMENT DE CONTES INTERACTIUS MULTIMÈDIA COM A RECURS PER TREBALLAR L'ANGLÈS AL CICLE INICIAL I CICLE MITJÀ DE PRIMÀRIA |
| HERVÀS MARTÍNEZ, JOAN | LES TÈCNIQUES TEATRALS EN EL DESENVOLUPAMENT I EN L'ENTRENAMENT DE LES COMPETÈNCIES SOCIALS |
| LÀZARO QUÍLEZ, LLUÍS FELIP | L'ÚS DE LA LLENGUA CATALANA EN LES ASSIGNATURES D'INFORMÀTICA DE L'ESO, BATXILLERAT I CILCES FORMATIUS I ELS PROCESSOS D'INCORPORACIÓ DE TERMES INFORMÀTICS A LA LLENGUA CATALANA DINS L'ÀMBIT ESCOLAR |
| LLACH I VILA, DOLORS | INTERVENCIÓ EN ELS TRASTORNS DE CONDUCTA. FEM DIANA ALS COMPORTAMENTS ANTISOCIALS A L'ESO |
| LLORT COLELL, ANTONI | LABORATORI VIRTUAL D'ELECTRÒNICA I ELECTROTÈCNIA |
| LÓPEZ JUDERÍAS, M. ÀNGELS | DERECHO ESPECÍFICO DE LAS ESPECIALIDADES DE ARTE Y DISEÑO EN EL MÓDULO DE FORMACIÓN Y ORIENTACIÓN LABORAL DE LA REFORMA EDUCATIVA |
| LÓPEZ
ROBLES, MARTA
RÀFOLS VIVES, JOANA |
ITINERARIS HUMANÍSTICS PER LA LITERATURA OCCIDENTAL A TRAVÉS DE LES NOVES TECNOLOGIES |
| LOZANO MARTÍNEZ, MARIA TERESA | ELS SISTEMES D'ADQUISICIÓ, TRACTAMENT I CONTROL DE DADES: UNA NOVA TECNOLOGIA COM EINA DIDÀCTICA DE CIÈNCIES EXPERIMENTALS |
| MARAGALL I MIRA, PERE | LITERATURA I PENSAMENT EN EL TOMBANT DEL SEGLE XIX-XX. JOAN MARAGALL, POETA I PENSADOR |
| MARTÍNEZ RIU, ANTONI | EL PENSAMENT CRÍTIC I EL COMENTARI DE TEXT EN LES MATÈRIES OPTATIVES TIPIFICADES DEL BATXILLERAT: "LÒGICA I METODOLOGIA" I "SOCIOLOGIA". MATERIALS I ESTRATÈGIES |
| MAS PRATS, MARTA | ENSENYAR-APRENDRE CATALÀ: PER QUÈ, COM? |
| MONTSE SERRANO, ISABEL MARIA | VIRTUAL TRIP (VIATGE VIRTUAL) |
| NOLLA I SANS, RAMON | ESTUDIS I ACTIVITATS SOBRE PROBLEMES CLAU DE LA HISTÒRIA DE LA MATEMÀTICA |
| NÚÑEZ ESTEBAN, CARMEN | ELABORACIÓ D'UN MODEL DE COGESTIÓ TUTORIAL |
| PANADÉS RATERA, JOSEFA | L'ADQUISICIÓ DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE MATEMÀTIQUES EN L'ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI |
| PASCUAL I FERREIS, VICENT | PROGRAMA DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL I PROFESSIONAL PER ALUMNES DE SEGON CICLE DE L'ESO AMB DIFICULTATS |
| PEDREIRA ÁLVAREZ, MONTSERRAT | EL CLIK I EL PENSAMENT CIENTÍFIC |
| PEÑAFIEL RAMIREZ, TERESA | L'ESMORZAR A SECUNDÀRIA: COM MILLORAR ELS HÀBITS ALIMENTARIS DELS ADOLESCENTS |
| PÉREZ EDO, M. ÁNGELES | PROPOSTA CURRICULAR PER A LA INTRODUCCIÓ DEL GALLEC A L'ENSENYAMENT OBLIGATORI A CATALUNYA |
| PÉREZ MORALES, JOSÉ ANTONIO | RECURSOS INFORMÀTICS PER A PRIMÀRIA: CREACIÓ D'ACTIVITATS D'APRENENTATGE I REFORÇ DEL CURRÍCULUM |
| QUINQUER VILAMITJANA, DOLORS | LA MILLORA DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L'ALUMNAT DE SECUNDÀRIA: PARLAR I ESCRIURE DE CIÈNCIES SOCIALS |
| RABASSA DEL CAMPO, MONTSERRAT | LES COMPETÈNCIES TEXTUALS EN ALUMNES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: RELACIÓ ENTRE LA SEGMENTACIÓ GRÀFICA I LES NOCIONS METALINGÜÍSTIQUES (PARAULA, FRASE, PARÀGRAF) |
| RODET IRAOLA, ANA | LA VIOLÈNCIA A DEBAT |
| RODÓN I BORRÁS, ANNA | UN CENTRE D'ENSENYAMENT PER A LA COMPRENSIÓ |
| RODRÍGUEZ MONTOYA, FELI | UN PROGRAMA D'ORIENTACIÓ SOBRE LA TRANSICIÓ DE PRIMÀRIA A SECUNDÀRIA. MATERIALS PER A LA TASCA ORIENTADORA DEL TUTOR I QUADERN D'ACTIVITATS PER A L'ALUMNE |
| RUBIO I GODAY, ÀNGEL | ENSENYAR A MIRAR: "LES MALES HERBES". GUIA DIDÀCTICA DE PLANTES RUDERALS I ARVENSES |
| RUIZ VEGAS, FRANCISCO J. | L'ORDINADOR COM A EINA DE CÀLCUL I SIMULACIÓ A L'ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I LES MATEMÀTIQUES |
| RUL I GARGALLO, JESÚS | AUTOAVALUACIÓ DELS CENTRES EDUCATIUS |
| SALVADÓ MUNTANÉ, JORDI | FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT I PRÀCTICA DOCENT DE L'ANGLÈS A L'ENSENYAMENT OBLIGATORI |
| SALVATELLA I ARMENGOL, PERE | UNA PROPOSTA D'EDUCACIÓ AMBIENTAL: EL CARRILET D'OLOT A GIRONA |
| SARGATAL PLANA, ALFRED | EL TREBALL DE RECERCA EN LITERATURA: APRENDRE'N TOT INVESTIGANT |
| SANZ, PABLO | GÜEB. HTML INTERACTIU FET FÀCIL |
| SAURI I FONT, ANNA | ESTUDI DE LA CULTURA LLATINA A PARTIR DELS TEXTOS ORIGINALS |
| SIMÓN ESTEVE, MARTA | DISSENY I APLICACIÓ D'UN PROJECTE CURRICULAR DE CIÈNCIES EXPERIMENTALS DES DE L'AVALUACIÓ FORMADORA |
| TARRAGÓ I CASANOVA, JOSEP-R | LA TASCA DIRECTIVA A L'ENSENYAMENT OBLIGATORI I LA SEVA RELACIÓ AMB LA QUALITAT D'ENSENYAMENT O COM GENERAR CONFIANÇA ALS NOSTRES USUARIS |
| TORAN, ROSA | LA PRESÈNCIA DE REPUBLICANS CATALANS ALS CAMPS NAZIS |
| VERGÉS I CLEMENTE, ROSA | COM AVALUAR L'IMPACTE DE LA FORMACIÓ PERMANENT EN EL MARC DEL PFZ |
| YAGÜE ENA, ANA | DESENVOLUPAMENT DE MATERIAL DIDÀCTIC MULTIMÈDIA PER A L'ENSENYAMENT COMUNICATIU DE L'ANGLÈS: "SAY IT" |