Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2000-2001

Títol: El treball de recerca en Literatura: aprendre'n tot investigant
Autoria: Maria Teresa Lozano Martínez
Característiques: Conté 105 pàgines amb guies didàctiques per als alumnes i orientacions tècniques i didàctiques per als professors per a la utilització de sistemes informàtics d’adquisició i tractament de dades en la realització de 16 treballs pràctics de física que abasten, pràcticament, tot el curriculum de batxillerat. Tots aquests treballs han estat assajats, realitzats i modificats per l’autora per tal de fer-los viables i d’utilitat didàctica.
Orientació del treball: Material per a ser utilitzat en l’aula i en el laboratori.
Temes i/o Identificadors: Didàctica, treballs pràctics, física, experiments, mecànica, electromagnetisme, ones, gràfics, sistemes informàtics d’adquisició, tractament i control de dades, sensors.
Destinataris: Batxillerat: modalitat de Ciències de la naturalesa i de la salut i de Tecnologia.
Resum: En el material per a l’alumnat hi figuren:
- L’objectiu
- El fonament teòric
- El llistat de material i l’esquema del muntatge
- El procediment de realització
- Qüestions per facilitar l’assoliment dels objectius didàctics
- Proposta d’ampliació.

En el material per al professorat hi figuren:
- Consideracions general sobre l’ús dels equips adquisició, tractament i control de dades.
- Orientacions per soluciones possibles dificultats tècniques.
- Orientacions didàctiques.