Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2000-2001



 
Memòria del treball en format AcroRead 

 
Títol: Ensenyar-aprendre català: per què, què, com?
Autoria: Marta Mas Prats
Característiques: El treball conté 227 pàgines i està dividit en tres parts, amb bibliografia agrupada temàticament.
Orientació del treball: Material adreçat a professionals de l'ensenyament de la llengua catalana com a llengua instrumental.
Temes i/o Identificadors: Llengua catalana.
Destinataris: Qualsevol professional de l'ensenyament de català que es vegi implicat en el disseny de cursos, elaboració de materials o disseny i elaboració d'exàmens.
Resum:  El treball està dividit en tres parts:
  • La primera intenta definir un nivell de llengua d'ús que comença a partir del Nivell Llindar i abraça els continguts d'un nivell, que en el marc europeu referencial es defineix com la franja alta del Nivell Avançat d'un usuari independent.
  • La segona part presenta un programació en dos nivells, adreçada a aprenents adults d'un nivell superior al Llindar.
  • La tercera part dóna dos models d'unitats didàctiques, perquè es vegi la viabilitat de treballar amb els inventaris i les programacions que s'han proposat en les dues parts anteriors.