Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2000-2001

Títol: Virtual Trip (Viatge Virtual)
Autoria: Isabel M. Monte Serrano
Característiques: El treball consta de dos dossiers, un per al professor i un altre per a l'alumne, i d'uns exemples de pàgines web que es poden trobar a:
Orientació del treball: Crèdit variable tipificat d'anglès.
Temes i/o Identificadors: Anglès; noves tecnologies.
Destinataris: Segon cicle d'ESO.
Resum: Virtual Trip és un crèdit variable per a segon cicle d'ESO, on els alumnes, a més de millorar els seus coneixements de la llengua anglesa en tots els nivells (escriptura, lectura, parla i comprensió oral), poden també ampliar els seus coneixements sobre la cultura de diferents països del món tot utilitzant les noves tecnologies. S'utilitza un ventall molt ampli de nous recursos: Internet, CD-Roms, correu electrònic, creació de Webs i d'un vídeo. El CV és interdisciplinar i es pot fer servir a qualsevol centre de secundària on els alumnes tinguin accès a la xarxa. També es pot treballar als Batxillerats, certs Cicles Formatius i cursos baixos d'EOI, tot fent petites adaptacions per part del professorat o simplement escollint aquelles activitats que considerin més adients per als seus alumnes.