Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2000-2001

Títol: Noves tecnologies de la comunicació i contes tradicionals a l'aula d'anglès. Disseny i desenvolupament de contes interactius multimèdia com a recurs per treballar l'anglès al cicle inicial i cicle de primària. Estratègies d'usos didàctics. Criteris de selecció
Autoria: M. Immaculada Guillén i Díez
Característiques: El treball consta d'un CD-Rom interactiu multimèdia per l'aprenentatge de l'anglès d'alumnes de primer i segon cicle de primària amb els contes "Three little pigs" i "Goldilocks and the three bears", amb activitats que fan referència als següents continguts de fets i conceptes: sizes, food, house things, animals, parts of the body, numbers, colours, shapes, family, school things, clothes, fruits, prepositions.
Orientació del treball: Material de suport pe ser utilitzat dins l'aula. Assignatura d'anglès.
Temes i/o Identificadors: Contes; anglès; mulmèdia; autoaprenentatge; didàctica; jocs interactius.
Destinataris: Alumnes de primer i segon cicle de primària.
Resum:  El treball realitzat ha estat el disseny i producció de dos contes tradicionals en llengua anglesa, en format interactiu multimèdia, en suport CD-Rom i distribuïdes per Internet, que combinen el text, la narració, l'animació i els efectes sonors. La seva aplicació a l'aula d'anglès serveix com a element motivador, de reforç i complementari a la feina feta a l'aula.
L'objectiu d'utilitzar l'entorn interactiu multimèdia és el de diversificar i complementar l'aprenentatge dels alumnes mitjançant diferents materials i propostes d'activitats engrescadores i motivadores.