Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002

Títol: Drets humans per Internet
Autoria: Antoni Jiménez Guerrero
Modalitat: B3: mitja jornada durant un curs escolar.
Característiques: Conté 140 pàgines amb llistat general i per àrees, de les principals webs sobre Drets Humans.
Orientació del treball: Material per ser utilitzat a l'aula, per Internet. Crèdit tipificat de Drets Humans i Ciutadania.
Temes i/o Identificadors: Drets Humans, Drets de l'Infant, Declaracions Universals, Pactes Internacionals, Drets de la Dona, Drets dels Pobles, Educació en valors, UNICEF, ONGs.
Destinataris: Educació Secundària Obligatòria.
Resum: Aquest projecte desenvolupa el crèdit variable tipificat d'Ètica a l'ESO: Drets Humans i Ciutadania, d'una manera innovadora, d'acord amb les següents característiques:
- És un crèdit que es porta a terme mitjançant la utilització d'informació a través d'Internet.
- Els alumnes poden cercar informació i realitzar activitats o treballs en altres llengües: anglès, francès, alemany.