Llicències d'estudis:
Curs
2001/02
|
|
ALIBERAS I MAYMÍ, JOAN | CAP A UNA FONAMENTACIÓ DE L'ACTIVITAT ESCOLAR EN L'ENSENYAMENT OBLIGATORI: MODEL TEÒRIC I PRIMERS RESULTATS A L'AULA |
ANDRÉS GALARRAGA, IÑAKI | ÈTICA I ESTÈTICA EN EDUCACIÓ INTERCULTURAL |
ARXÉ GÁLVEZ, M. PILAR | L'OPTIMITZACIÓ DE LA INTEGRACIÓ DE L'ALUMNAT SORD INTEGRAT A L'ESCOLA ORDINÀRIA: LA SOCIABILITZACIÓ AMB ELS SEUS COMPANYS OIENTS |
BARLAM I ASPACHS, RAMON | LA UTILITZACIÓ DIDÀCTICA DE LES TIC EN EL TRACTAMENT A LA DIVERSITAT (EDUCACIÓ SECUNDÀRIA). DESENVOLUPAMENT DE MATERIAL DIDÀCTIC I D'ESTRATÈGIES DE TREBALL COOPERATIU A PARTIR DE LA PARTICIPACIÓ EN EL PROJECTE TELEMÀTIC EL MÓN DE HARRY POTTER |
BENET I PUGÈS, ROSER | LA LECTURA EXPRESSIVA A L'AULA: UNA ESTRATÈGIA DE DESCODIFICACIÓ DE TEXTOS PER FORMAR LECTORS LINGÜÍSTICAMENT COMPETENTS |
BESCÓS CALLEJA, VICTÒRIA | LA COMPETÈNCIA BÀSICA TIC A L'ENSENYAMENT PRIMARI. PROPOSTA D'ACTIVITATS |
BOFARULL VIDAL, M. TERESA | ATENCIÓ A LA DIVESITAT EN EL DESENVOLUPAMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE LECTURA I ESCRIPTURA DES D'UN ENFOCAMENT CONSTRUCTIVISTA AL SEGON CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL |
BUSQUETS I PRAT, ORIOL | L'AVALUACIÓ DELS APRENENTATGES MATEMÀTICS. CAP A UNA AVALUACIÓ OBJECTIVA DELS RESULTATS I DIAGNÒSTICA DELS PROCESSOS |
CAMATS ALÒS, M. DOLORS | DISSENY DE MINIUNITATS DIDÀCTIQUES DE L'ÀREA DE LLENGÜES ESTRANGERES: ANGLÈS |
CASALS I GOMÀ, CARLES | TREBALLEM PER PROJECTES: UNA PROPOSTA INTERDISCIPLINAR ENTRE LES ÀREES D'EXPRESSIÓ I EL TREBALL A LES TUTORIES DE SECUNDÀRIA |
CASASNOVAS MANAU, M. TERESA | LES ADAPTACIONS COMUNICATIVES DEL PROFESSORAT ENVERS A L'ALUMNAT SORD INTEGRAT A L'ESCOLA ORDINÀRIA |
CATALÀ I AGRÀS, MIREIA | MATERIALS CURRICULARS PER AL DESENVOLUPAMENT DE LES HABILITATS LECTORES, D'ACORD AMB EL MARC CONCEPTUAL UTILITZAT EN L'ELABORACIÓ DE LES PROVES A.C.L. PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
CATALÀ I AGRÀS, GLÒRIA | MATERIALS CURRICULARS PER AL DESENVOLUPAMENT DE LES HABILITATS LECTORES, D'ACORD AMB EL MARC CONCEPTUAL UTILITZAT EN L'ELABORACIÓ DE LES PROVES A.C.L. PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
CISCART I BEÀ, CARME | LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ UN RECURS PER INFORMAR, DETECTAR, INTERCANVIAR, DIALOGAR SOBRE ELS VALORS, LA RESOLUCIÓ DE CONFLICTES, LA MEDIACIÓ EN L'ÀMBIT DE LA COMUNITAT EDUCATIVA |
CUSTODIO FITÓ, ENRIC | DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES I CIENTÍFIQUES A LA CLASSE DE CIÈNCIES: DISSENY D'ESTRATÈGIES I D'EINES PER AFAVORIR-LO |
DOLTRA TAPIOLA, MARTA | MOTIVACIÓ ÈTICA I GÈNERE |
ESCUÉ OLIVÉ, JOAN S. | L'ESCOLA DE LA SOCIETAT DEL CONEIXEMENT I L'ÚS DE LES TIC |
FARJAS BONET, ANNA | L'ESCOLARITZACIÓ D'ALUMNES D'ORIGEN GAMBIÀ A CATALUNYA I EL SEU PROCÉS D'INTEGRACIÓ |
FARO RODRÍGUEZ, JOAN CARLES | ADEQUACIÓ DE LES AULES D'INFORMÀTICA DELS CENTRES D'ENSENYAMENT A LES NOVES TECNOLOGIES |
FARRAN I VALL, ANTONI | PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS A L'IES MANOLO HUGUÉ I A L'IES RAMON CASAS I CARBÓ |
FARRÉ ESPAR, PILAR | DEVELOPING LEARNING STRATEGIES. ACTIVITATS D'ANGLÈS AMB ORDINADORS PER DESENVOLUPAR ESTRATÈGIES D'APRENENTATGE PER ALUMNES D'ESO |
FARRÉ I VILALTA, IMMA | ASSOLIMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES EN L'ESO: DISSENY D'ACTIVITATS INTERACTIVES PER A L'APRENENTATGE DE LA LLENGUA CATALANA MITJANAÇANT INTERNET |
HERNÁNDEZ BARBER, MARIA SOLEDAT | ELS CENT MILLORS TEXTOS |
IRANZO GARCÍA, PILAR | LA MILLORA DE LA FORMACIÓ PERMANENT DEL PROFESSORAT PER AL DESENVOLUPAMENT D'INNOVACIONS CURRICULARS: EL CAS DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA AMB UN ENFOCAMENT CONSTRUCTIVISTA |
JIMÉNEZ GUERRERO, ANTONI | DRETS HUMANS PER INTERNET |
LALANA ESPUÑA, EMILIO | ADQUISICIÓ AUTOMÀTICA DE DADES AL LABORATORI DE QUÍMICA: ELABORACIÓ DE GUIES D'ACTIVITATS EXPERIMENTALS PER A L'ENSENYAMENT SECUNDARI |
LLEDÓ I CUNILL, EULÀLIA | ESCRIPTORES DEL MÓN. GUIA DE RECURSOS I ORIENTACIONS DIDÀCTIQUES PER A LES LITERATURES |
LLOBET VILA, M. CARME DE | PER UN EFICAÇ ÚS DEL CENTRE D'AUTOAPRENENTATGE |
LLOP CAMPANALES, FELICITAT | IMPLEMENTACIÓ DE LA MEDIACIÓ A L'IES SENTMENAT |
LLORET CANTERO, JOANA | L'ESPAI PLE. COM DESENVOLUPAR LES HABILITATS LINGÜÍSTIQUES A LES UAC AMB TÈCNIQUES DRAMÀTIQUES |
LÓPEZ DEL AMO, JOSÉ LUIS | VALORACIÓ FUNCIONAL RESPIRATÒRIA I ADEQUACIÓ DE L'ÀREA D'EDUCACIÓ FÍSICA EN ALUMNES AMB ASMA INDUÏDA PER L'EXERCICI (AIE) |
MARTÍN MANZANO, CARME | ANÀLISI DE LES DIFICULTATS DELS ALUMNES IMMIGRANTS EN L'APRENENTATGE DEL CATALÀ I CASTELLÀ A PRIMÀRIA I PRIMER CICLE D'ESO. CONSEQÜÈNCIES METODOLÒGIQUES I PROPOSTES DIDÀCTIQUES |
MARTÍNEZ I FERNANDO, ANTONI | ADAPTACIÓ CURRICULAR DELS CICLES FORMATIUS, AMB GRAN VOLUM D'EQUIPAMENTS, A LA FORMACIÓ A DISTÀNCIA I ELABORACIÓ DE PROTOTIPS OPERATIUS |
MARTORELL COCA, JOSEP M. | EL TEATRE COM A INSTRUMENT PER A LA MÚTUA INTEGRACIÓ. MATERIALS PER A LA INTERCULTURALITAT |
MASIP I UTSET, MARIA | L'ORIENTACIÓ A LA SORTIDA DE L'ESO. UNA TRANSICIÓ DIFÍCIL |
MASÓ MONCLÚS, ANNA | IGUALTAT I DIFERÈNCIA: MATERIALS PER A LA COEDUCACIÓ EN ÈTICA I FILOSOFIA |
MINDÁN NAVARRO, JOAQUÍN | PROPOSTA CURRICULAR PER A LA INICIACIÓ EN L'APRENENTATGE DE LA LLENGUA I LA CULTURA GALLEGUES A L'ENSENYAMENT SECUNDARI A CATALUNYA |
MOLINO TEJEDOR, LLUÍS M. | ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I AVALUACIÓ EN ELS LABORATORIS DE FÍSICA I QUÍMICA |
MONTÓN SALES, M. JOSÉ | NECESSITATS EDUCATIVES DE L'ALUMNAT D'INCORPORACAIÓ TARDANA A L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA: ORIENTACIONS I PROPOSTES |
MORENO OLIVER, FRANCESC XAVIER | ELS PROBLEMES DE COMPORTAMENT EN EL CONTEXT ESCOLAR: CAUSES I MODELS D'INTERVENCIÓ EN L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA. ESTUDI PSICOPEDAGÒGIC |
MORENO I RAMS, ÀNGELA | L'AVALUACIÓ DE LA COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA DELS ADOLESCENTS |
MOYA OBES, JERONI | LA LECTURA A L'AULA. UN PROJECTE PER A L'APRENENTATGE DE LES LLENGÜES, L'AUTOFORMACIÓ I EL TRACTAMENT DE LA DIVERSITAT |
NAVARRO I ROCA, M. ROSA | TREBALLEM PER PROJECTES: UNA PROPOSTA INTERDISCIPLINAR ENTRE LES ÀREES D'EXPRESSIÓ I EL TREBALL A LES TUTORIES DE SECUNDÀRIA |
PACHÉS I LEAL, MERCÈ | PER UNA MILLORA DE LA PRÀCTICA DOCENT I DE L'APRENENTATGE DE LA REPRODUCCIÓ HUMANA EN ADOLESCENTS |
PALOU VICENS, SÍLVIA | L'EDUCACIÓ EMOCIONAL, UNA EINA PER LA CONVIVÈNCIA EN EDUCACIÓ INFANTIL (0-6). UNA RESPONSABILITAT COMPARTIDA AMB LES FAMÍLIES |
PELEATO LABATA, MARIANO JAVIER | L'AUNOTEC COM A INNOVACIÓ EDUCATIVA A L'ÀREA DE MATEMÀTIQUES A L'ENSENYAMENT PRIMARI (AUNOTEC: AULA DE NOVES TECNOLOGIES) |
PEÑA PÉREZ, ROSARIO | DISSENY I PRODUCCIÓ DE CONTINGUTS MULTIMÈDIA I PROGRAMACIÓ EN APLICACIONS D'INTERNET |
PÉREZ VIÑAS, ANNA | ANÀLISI DE LES ESTRATÈGIES D'APLICACIÓ D'UN PROGRAMA DE COMPETÈNCIA SOCIAL DIRIGIT A MILLORAR LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR I FOMENTAR LA CULTURA DE LA MEDIACIÓ EN CONTEXTOS DE BAIX NIVELL SOCIO-CULTURAL |
PERXACHS I JUANDÓ, CLARA | PROPOSTA PER A L’ACTUALITZACIÓ DEL PROFESSORAT: MATERIALS CURRICULARS PER A LA COMPRENSIÓ DEL PATRIMONI I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT |
PLANAS I GAMUNDI, JOSEP | ACTIVITATS CLIC DE SOCIALS PER A ALUMNES DELS CICLES MITJÀ I SUPERIOR DE PRIMÀRIA |
PRIÓ BURGUÉS, JORDI | ASSOLIMENT DE LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES EN L'ESO: DISSENY D'ACTIVITATS INTERACTIVES PER A L'APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES MITJANÇANT INTERNET |
PUIG AMAT, ENRIQUE | RECURSOS CURRICULARS A L'ÀREA D'EDUCACIÓ FÍSICA A INTERNET |
RABADÀ I MOLINA, ISIDRE | IDENTIFICACIÓ DELS FACTORS LABORALS QUE AFECTEN LA SALUT I EL BENESTAR DELS DOCENTS D'ENSENYAMENT SECUNDARI A CATALUNYA |
REVERTÉ VIDAL, MARIA PILAR | ELS ARXIUS: UN RECURS PER AL TREBALL DE RECERCA DE BATXILLERAT |
REY BARBÁCHANO, ROGER | CREACIÓ MULTIMÈDIA I INTEGRACIÓ CURRICULAR. APLICACIONS MULTIMÈDIA I GENERADORS D'ACTIVITATS INTERACTIVES PER A ENTORNS VIRTUALS D'APRENENTATGE |
RIERA CODINA, JAUME | PROGRAMARI PER A L'ELABORACIÓ I CORRECCIÓ AUTOMÀTICA D'EXÀMENS-TEST |
RIERA CORTÈS, ANTONI | AVALUACIÓ DE L'ÚS SOCIAL DEL CATALÀ ENTRE L'ALUMNAT DE SECUNDÀRIA EN RELACIÓ AMB LA DINÀMICA SOCIOCULTURAL DELS CENTRES |
RIUS OLIVA, LLUÍS | BIBLIONET |
SÀEZ SAGARRA, ESTHER | EL CINEMA EN L'ENSENYAMENT DE LES CIÈNCIES SOCIALS |
SAGUER CANADELL, NEUS | L'EDUCACIÓ MUSICAL COM A EINA PER A L'EDUCACIÓ INTERCULTURAL |
SALES RUFÍ, JOSEP | ESTUDI SOBRE LA IMPLEMENTACIÓ A CATALUNYA DE CICLES FORMATIUS DE LES FAMÍLIES PROFESSIONALS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL I D'ARTS APLICADES, RELACIONATS AMB LES TECNOLOGIES DE MODELATGE I ANIMACIÓ 3D, EN LES MODALITATS PRESENCIAL I A DISTÀNCIA I EMMARCADES EN EL CONTEXT DEL MERCAT ESPANYOL I EUROPEU |
SÁNCHEZ CANO, MANUEL | ESTRATÈGIES COMUNICATIVES EN ALUMNES D'INCORPORACIÓ TARDANA |
SANJUAN GONZÁLEZ, CARME | UN MODEL D'INTERVENCIÓ CURRICULAR PER ATENDRE LA DIVERSITAT EN L'ETAPA D'ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI |
SOLER PRATS, JOSEP MARIA | LA RELACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA AL NOSTRE ENTORN: ANÀLISI DE LA REALITAT ACTUAL I RECULL DE POSSIBLES PROPOSTES. EL PAPER DE L'ASSESSOR |
SUAU I PUIG, FRANCESC | LA VIRTUALITZACIÓ D'UN CENTRE EDUCATIU |
TORRA BITLLOCH, MONTSERRAT | VIES PER CONDUIR L'ÀREA DE MATEMÀTIQUES DELS CONTINGUTS A LES COMPETÈNCIES. UN ESTUDI DES DE LES MATEMÀTIQUES A PRIMÀRIA |
VALERO SAIZ, JOSÉ | LA FIBROMIÀLGIA JUVENIL COM A CAUSA DE RETARD ESCOLAR A L'ADOLESCENT. INCIDÈNCIA EN LA ZONA SANT GERVASI DE BARCELONA |
VALL I PARERA, CARME | DISSENY DE MINI UNITATS DIDÀCTIQUES (MUD) DE L'ÀREA DE CONEIXEMENT DEL MEDI SOCIAL I CULTURAL |
VELASCO MARTÍN, CARMEN | LES NOVES TECNOLOGIES COM A EINA D'APRENENTATGE DE LES LLENGÜES ESTRANGERES |
VERDAGUER I AUTONELL, M. TERESA | NARRATIVA JUVENIL A L'ABAST. BASE DE DADES PER FOMENTAR L'AUTONOMIA LECTORA DELS ALUMNES I FACILITAR L'ORIENTACIÓ AL PROFESSORAT |
XIFRÉ ARROYO, ÀNGEL | ESTRUCTURA I ORGANITZACIÓ DE CENTRES DOCENTS. ESTUDI I PROPOSTES DE MILLORA |