Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002

Annexos

Títol: La realció família-escola al nostre entorn: anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor
Autoria: Josep Maria Soler Prats
Modalitat: B3: mitja jornada durant un curs sencer.
Característiques: El treball conté 498 pàgines distribuïdes entre les 163 pàgines de la memòria pròpiament dita i els annexos. En els annexos hi trobem un recull de 223 experiències de relació família-escola.
Orientació del treball: Treball d'investigació que recull experiències i propostes per a la intervenció en l'àmbit de la relació família-escola.
Temes i/o Identificadors: Família; pares; mestres; família-escola; participació; assessorament; intervenció psicopedagògica.
Destinataris: Educació Infantil: Educació Primària; Educació Secundària Obligatòria.
Resum: S'analitza la realitat de la relació família-escola al nostre entorn. Els resultats obtinguts, a la llum dels plantejaments teòrics emprats, conformen unes conclusions generals, entre les quals hi trobem uns principis per a la intervenció en aquest àmbit. Les propostes vénen acompanyades d'un conjunt d'experiències recollides en escoles i institucions d'arreu del país.