Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002
Memòria del treball en format AcroRead |
Títol: | Disseny de miniunitats didàctiques de l’àrea de llengües estrangeres: anglès |
Autoria: | M. Dolors Camats Alòs |
Modalitat: | B2: cinc mesos |
Característiques: | El treball “Disseny de miniunitats didàctiques de l’àrea de llengües estrangeres: anglès" està format per set guions i set guies didàctiques. Conté un total de pàgines distribuides de la forma següent pàgines pertanyen al disseny dels guions i la resta a les guies didàctiques. També presenta un annex de material audiovisual de suport (cintes de cassete) i material informàtic de suport (CD i bookmarkers) que s’incoporarà a les miniunitats un cop editades. |
Orientació del treball: | Material per ser utilitzat a l’aula. Assignatura Llengües Estrangeres: Anglès. |
Temes i/o Identificadors: | Didàctica, ensenyament, secundària, primer cicle,llengües estrangeres, anglès, reforç, consolidació, ampliació, menjar(food), l’antic Egipte (Ancient Egypt), biografia (biography), temps atmosfèric (weather forecast), viatjar en avió (travelling by plane), els Jocs Olímpics (Olympic Games) i Europa (Europe) |
Destinataris: | Educació Secundària Obligatòria. Primer Cicle. |
Resum: | El
treball es basa en el disseny de set guions de miniunitats didàctiques
(MUD) de l’àrea de llengües estrangeres: anglès i de
les guies didàctiques corresponents.
Tenen en compte, la concepció constructivista de l’aprenentatge i el nou entorn que comporta la Societat de la informació. Un exemple són els dissenys basats en el ISD (instructional systems design) que crea microentorns, simulacions i jocs (Northrup 1995, Rieber 1996 i Reigeluth 1999 entre d’altres). L’estructura d’aquests set guions de miniunitats didàctiques és la següent: 1.Presentació
2. Pràctica
3. Avaluació sumativa
|