Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002

Títol: Per un eficaç ús del Centre d'Autoaprenentatge
Autoria: M. Carme de Llobet Vila
Modalitat: B3: mitja jornada durant un curs escolar.
Característiques: El treball conté 130 pàgines amb bibliografia i annexos amb materials textuals de suport. (1, 2, 3)
Orientació del treball: Activitats i suggeriments per al bon funcionament d'un Centre d'Autoaprenentatge-Mediateca d'una Escola Oficial d'Idiomes.
Temes i/o Identificadors: Autoaprenentatge, idiomes, mediateca, tecnologies de la informació, comunicació, assessorament, autoavaluació, estratègies de l'aprenentatge, llengües estrangeres.
Destinataris: Ensenyants, Escoles Oficials d'Idiomes, Centres d'Autoaprenentatge-Mediateques.
Resum: L'objectiu és potenciar l'aprenentatge autònom dins del marc de l'Escola Oficial d'Idiomes de Girona i del seu Centre d'Autoaprenentage i veure com aquests dos entorns, en una labor conjunta, poden contribuir al guany d'autonomia en el treball diari de l'alumnat.
El treball està dividit en dos blocs i consta d'una primera part teòrica que exposa la importància de l'aprenentatge autònom i el per què i com hauríem d'integrar-lo al currículum. i d'una segona part més pràctica, amb activitats i suggeriments per poder assolir aquest objectiu.