Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002



 
Memòria del treball en format AcroRead 

 
Títol: Atenció a la diversitat en el desenvolupament de les competències bàsiques de lectura i escriptura des d'un enfocament constructivista al segon cicle d'Educació Infantil
Autoria: M. Teresa Bofarull Vidal
Modalitat: B1: cinc mesos.
Característiques: Treball de 452 pàgines amb annexes.
Orientació del treball: Tot el material elaborat té la finalitat de ser útil al professorat de segon cicle d'Educació Infantil, per poder oferir als alumnes diferents activitats ajustades a diferents nivells de dificultat.
Temes i/o Identificadors: Constructivisme, diversitat, atenció i diversitat, lectura, escriptura, llengua, llengua escrita, projectes lectoescriptura, textos, parvulari, educació infantil, expressió escrita, comprensió lectora, Teberoski, Solé.
Destinataris: Educació Infantil, cicle inicial d'Educació Primària.
Resum: Sistematització de l'ensenyament de la lectura i l'escriptura d'enfocament constructivista. Es fa una proposta de revisió del PEC i PCC. S'han elaborat unes propostes d'activitats contextualitzades en uns projectes interdisciplinaris, que garenteixin la funcionalitat dels aprenentatges i ajudin a assolir els objectius proposats.