Llicències d'Estudis Retribuïdes. Curs 2001-2002
| Títol: | Atenció a la diversitat en el desenvolupament de les competències bàsiques de lectura i escriptura des d'un enfocament constructivista al segon cicle d'Educació Infantil |
| Autoria: | M. Teresa Bofarull Vidal |
| Modalitat: | B1: cinc mesos. |
| Característiques: | Treball de 452 pàgines amb annexes. |
| Orientació del treball: | Tot el material elaborat té la finalitat de ser útil al professorat de segon cicle d'Educació Infantil, per poder oferir als alumnes diferents activitats ajustades a diferents nivells de dificultat. |
| Temes i/o Identificadors: | Constructivisme, diversitat, atenció i diversitat, lectura, escriptura, llengua, llengua escrita, projectes lectoescriptura, textos, parvulari, educació infantil, expressió escrita, comprensió lectora, Teberoski, Solé. |
| Destinataris: | Educació Infantil, cicle inicial d'Educació Primària. |
| Resum: | Sistematització de l'ensenyament de la lectura i l'escriptura d'enfocament constructivista. Es fa una proposta de revisió del PEC i PCC. S'han elaborat unes propostes d'activitats contextualitzades en uns projectes interdisciplinaris, que garenteixin la funcionalitat dels aprenentatges i ajudin a assolir els objectius proposats. |